Geen mails meer ontvangen na update

Geen mails meer ontvangen na update 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik denk dat je hier je antwoord vindt
    >>LINK<<

    In de regel wordt pop3 mail lokaal opgeslagen en imap op de server. Maar je zit op dezelfde pc als voor de update, in de link staat ook hoe je je mail kunt overzetten.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Daar moet je alle gegevens van je kpn-mail account invullen inderdaad.
    Aangezien je gebruik maakte van pop-mail staan je oude mails waarschijnlijk nog wel op je pc, alleen heb je geen mogelijkheid meer om ze te vinden (waarschijnlijk een .pst bestand). Hier kan ik je niet verder mee helpen om te kijken of je je mails weer terug kunt halen.
    Maar misschien heb je mazzel en bleven de mails ook bij je provider op de server en zie je ze weer als je dat nieuwe mailprogramma ingebruik hebt genomen.

    Staat in mijn link hoe je de oude mail kunt overzetten....
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Heb je de smtp server ingesteld? Dat moet jouw provider zijn. Hier vind je hoe je dit invult. In dit voorbeeld is 'mijndomein' de provider. Ik zal een screenshot plaatsen waar je iets moet aanpassen. >>LINK<<

    Misschien kun je nu ook overwegen om imap te gaan gebruiken ipv pop3. Dan heb je in de toekomst hier geen last meer van.
    Plaatje
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Oh wacht.... Je verstuurd wel, maar je ontvangt niet 🙈 smtp is dan wel goed ingesteld, maar pop3 of imap niet. Heb je senior web stappenplan gevolgd?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wat goed!! Je hebt het zelf gedaan! Smile
Terug naar de lijst