Weer ziekmelden of wachten

Weer ziekmelden of wachten 

Onderwerp van Saskieja

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Hoe het met verlofdagen/ziektedagen zit, weet ik niet precies.
    Wat ik wel weet dat dit ontzettend warme weer heel erg astma triggert. Ik heb ook veel meer last; ik hoest ook al heel erg vanaf 16 juli en sinds het warme weer is het erger geworden.
    Ik moest zelfs een longfoto laten maken vanochtend, omdat mijn huisarts bang was voor een longontsteking, gelukkig niet, alleen verergering van astmatische bronchitis.
    Maar er komt afkoeling aan, gunstig voor astma en bronchitis!
    Ik werk wel en ik ben doodmoe aan het einde van de dag.
    Dus best wel kans dat het a.s. maandag een stuk beter met jou gaat als de afkoeling doorzet, dan krijgen we weer schonere lucht!

    Beterschap en sterkte!
  2. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    Ja dat zou ik doen als ik jou was even afwachten tot maandag of evt. zondagavond mocht het dan toch nog niet gaan.

    Ik voelde me eind juli op een zaterdag erg slecht en wilde me ook al bijna ziek melden, maar de zondag erna ging het ietsje beter en maandag kon ik weer werken (wel moeizaam met het vele hoesten). Ik heb nooit koorts, dat scheelt misschien.
  3. Agnes
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Agnes
    En ik vind het niet fijn om door omstanders/medereizigers als "coronalijder" gezien te worden (al twee keer negatief getest) en anders hadden ze het wel op de longfoto gezien.
Terug naar de lijst