Inktcartridges voor brother dcp j 552dw 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    mn cartridges zijn alweer op...
    Eerder kocht ik ze nog bij de action maar blijkbaar is mijn printer al niet meer courant en moet ik echt op zoek gaan.

    Ik kom uit bij123 inkt de goedkoopste, maar klopt dit echt ? , of heeft iemand nog andere goedkope adresjes, ik hoor @fleurie pas iets noemen maar kan t draadje niet meer vinden.

    De nepcartridges vd action deden het altijd, maar die vd Hema, heb ik eerder terug moeten brengen omdat deze het niet deden...

    Tips ?
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Dank jullie wel. !!!
    Wat ben ik weer blij met oa 🙏


    @leeuwin70 wat bedoel je met de xl versie 🤔
  3. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    Ik heb het in het winkelwagentje staan

    Alles maar dubbel besteld, dan heb ik weer voorraad . (hoop ik natuurlijk wel dat ie niet kapot gaat)

    Ik print nl wel veel,


    Maar dan lees ik dit op marktplaats....voor 9,95 euro een complete set..., en bij 123 inkt 32,50...euro

    >>LINK<<


    Dan kom ik bijna in de verleiding ....

    Is dan maar 1 derde vd prijs bij 123 inkt,, dit is wel een groot verschil

    Ik ben ook echt vd service en normaal niet zo van de allergoedkoopste proberen te vinden...







    4 okt '20 - 16:48:38 / 4 okt '20 - 17:03:36
  4. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    ah ik begrjpt.

    Ik heb nu toch gekozen voor de goedkopere optie...4 sets, hoop dat ze werken, en dat mn printer nog een poosje meegaat.

    Ik vond alleen de sets, niet de losse, zwarte inkt, zoekfunctie was niet helemaal geweldig. Maar ik heb goede hoop, goede recensies...
    dus fingers crossed

    Dank jullie wel
  5. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita

    quote:
    Dit schreef ArnoM


    Als je zoveel print is het voor jou waarschijnlijk veel goedkoper om over te stappen op een laserprinter. 1e aanschaf is niet zoveel duurder tov een goede inkjet. Cartridges lijken veel duurder, maar die gaan duizenden afdrukken mee. Inkt cartridges maar enkele tientallen. Als je huidige printer dus aan vervanging toe is, kijk daar eens naar.


    Dsnk je @Arno da s een goede tip..

    Printet moet ook kunnen scannen maar dat zal vast ook wel kunnen tegen de tijd dat ik (de printer) aan vervanging toe is.
Terug naar de lijst