tweedehands pc's voor mijn kinderen. Zie door bomen het bos niet meer

tweedehands pc's voor mijn kinderen. Zie door bomen het bos niet meer 

Onderwerp van EmC

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Het prijsverschil zal hem zitten in de verschillende generaties van de processoren. Hoe later de generatie, hoe sneller en dus duurder. Daarnaast spelen geheugen, harde schijf of SSD en dergelijke ook mee.
    Als ik je mag adviseren: probeer voor 2de hands zakelijk te gaan. Daar is de kwaliteit vaak net even wat beter van.
  2. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    Met zakelijk bedoel ik pc's die in het bedrijfsleven zijn gebruikt. Ik heb zelf gewerkt bij een bedrijf die pc's, servers en dergelijke opkocht. Zat vaak nog heel goed en zeer bruikbaar spul tussen. Op Marktplaats zul je er denk ik niet zo snel veel vinden. Je zult dan echt moeten googlen op refurbished pc's/computers.
    Er worden ook regelmatig veilingen gehouden met afgeschreven en opgekochte computers. Soms kun je voor een leuk bedrag iets scoren. Let wel op verborgen kosten, zoals een toeslag over het geboden bedrag ( mocht je de hoogste bieder zijn uiteraard) Voorbeelden zijn: Troostwijk veilingen en BVA.
    Goede merken zijn: Lenovo, HP en Dell
    Zelf ben ik altijd wel gecharmeerd van Lenovo. Niet mooi qua vormgeving, maar vaak erg betrouwbaar.
Terug naar de lijst