Inductie

Inductie  

Onderwerp van Sanni66

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zou niet weten waarom een inductie plaat niet op een vaatwasser mag?

    Goed shoppen loont echt! Bedenk wat je wil (fornuis of plaat) en wat je budget is. Etna heeft inductie platen voor een leuke prijs. Ik heb zelf een indesit fornuis, die inmiddels voor het dubbele van wat ik betaald heb, verkocht wordt. Erg blij mee.

    Voor een fornuis heb je een perilex aansluiting nodig en het fornuis moet door een erkende monteur worden geplaatst. Een plaat heeft een gewone stekker.
    Plaat €259,00 - - > >>LINK<<
    Fornuis €549 >>LINK<<
    Bij deze laatste is ook de optie om op 2 fase aan te sluiten. Je kunt dan niet optimaal gebruik maken van het fornuis (booster functie tegelijk met pit op hoog, bijv)
    26 feb '21 - 20:13:59 / 26 feb '21 - 20:28:01
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Aha. Weer wat geleerd.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Sheeba



    En zowiezo' 2 verschillende groepen voor beide apparaten' ik bedoel niet samen op dezelfde🤔

    Ja dat las ik ook. Vaatwasser moet op eigen groep en fornuis/kookplaat ook. Nou is dat met een perilex aansluiting sws het geval.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wordt niet erg heet er onder? Welke plaat heb je?
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Colly


    Geen ellende hier, hoor! Erg makkelijk, mooi en veilig. Er zit een lock op dat een kat het niet zomaar kan bedienen.

    Ik heb een Inventum.

    Ja precies. Ik wil juist geen draaiknop, ziet er toch niet uit? Gewoon de kinderbeveiliging aanzetten als je klaar bent met koken. Of tijdens het koken al (mijn hond zette nog wel eens de booster aan als er vlees stond te garen).
Terug naar de lijst