Matras

Matras 

Onderwerp van Annett

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Annett
    Wie kan een goed matras aanbevelen?
    Ik heb jaar geleden matrassen gekocht. Matras met pocketveren. Qua hardheid liggen ze perfect. Echter nu beginnen de wangen (zijkanten) in te zakken.
    Wanneer je matras keert ligt het 2/3 dagen weer goed en dan zakt het weer in.

    Winkel geeft aan dat je ook in het midden van de matras moet liggen dan zou je dit probleem niet hebben.Smile
    Dan had ik maar 160 x 200 moeten kopen en geen 2 aparte.Dus verhaal halen daar gaat niet lukken.

    Ik hoor graag van jullie!Smile



    Toevallig bij Beter Bed geweest? Ik had in 3 maanden al een kuil. Nieuw matras gevraagd en degene die kwam kijken vertelde dat ik niet in het midden van mijn bed mag liggen....
    Krijg komende week mijn nieuwe matras.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef scar
    Zou je geen of minder last van kuil krijgen als je ipv 2x80 1x160 aanschaft?



    Dat denk ik wel, maar dan moeten ze dat van te voren wel vertellen
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Annett
    Klopt. Beter bed.
    Heb jij nieuwe gekregen van beter bed?


    De topper en bovenste matras komen ze woensdag nieuw brengen. Maar ik heb al na 3 maanden geklaagd, dat scheelt.
    Daarnaast heb je 100 dagen omruilgarantie, ik heb binnem 3 maanden geklaagd, maar dit wist ik niet.
    Daarnaast mag je binnen 2-3 jaar je matras omruilen. Dan betaal je alleen wat je extra voor een ander matras kwijt zou zijn.
    Ook dat wordt niet snel verteld, ik denk dat het daar voor mij wel op uitkomt.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Wim
    Onlangs heb ik het afdankertjes-bed dat ik na mijn scheiding in 2005 van familie heb gekregen, naar de kringloop gedaan. Vrij recent, dus zeg maar 15 jaar ná mijn scheiding slaap ik op een nieuw Tempur matras. En dat is een zaligheid. Overigens heb ik het Tempur matras bij datzelfde Beter Bed gekocht ( 🤭).

    Succes met kiezen!



    Het gaat om de pocketvering matrassen, die blijken niet zo denderend te zijn. Ik heb er echt spijt van dat ik het gekocht heb.
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Aanbieding via AH


    >>LINK<<



    Emma is ook van Beter Bed, drama's mee lees ik op internet
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    ik heb nog steeds ruzie met beter bed, momenteel via messenger.
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef SFR





    Dat zal inhouden dat geen enkel éénpersoonsmatras kuilvrij kan blijven in de eerste gebruiksjaren.. Lijkt mij toch vreemd.

    Succes met je strijd.



    Alle pocketveerachtige matrassen hebben een wang. Dat is de rand die rondom het matras zit.

    Inmiddels heb ik een ander bed mogen uitzoeken en dat wordt eind mei bezorgd.
Terug naar de lijst