Wat te doen met mijn tuin!

Wat te doen met mijn tuin! 

Onderwerp van ansvanmil

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Hoe ligt je tuin noord-zuid gezien?

    Planten als Rodgersia en Astilboides doen het er prima en er zijn er wel meer
    Mooie klimmer tegen de pergola en evt tegen de schutting
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Nee hoor valt wel mee.
    Er komt dus links in de tuin wel zon maar niet heel veel. Ik ga even nadenken, mag er onderhoud in zitten of liever niet.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anke
    Ik ben al een maandje bezig met plannen en ideeen rondom tuin
    De sfeer, tekenen, overkapping

    In mijn achtertuin heb ik verhoogde borders en ik vind dat t erg hokkerig en steriel maken- maar ik hou dan ook meer van een tuin met planten en woekeren en laten ontstaan
    Maar het stuk moestuin - misschien is dat verhogen wel een idee 🤔
    En ik wil leifruitbomen die boven mijn schutting uitkomen zodat ik meer groen krijg

    En veeeeeel steentjes eruit. Dat vraagt wel om tactisch plannen qua zon en ook schaduw voor mijn toekomstige terrasje. Nu sleep ik mijn stoelen gewoon van hot naar her Smile



    Wanneer je eerst een zon/schaduw plan maakt voordat je je tuin gaat indelen scheelt dat een hoop werk.
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    @ansvanmil, wanneer je een opzetje of plan wilt stuur dan ff een pb, dan maak ik wel wat voor je
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Anke


    Ja dat klopt 😀
    En ik kom erachter dat dat in de winter toch weer anders is dan zomers Smile



    Klopt, dan staat de zon veel lager, maar doorgaans zit je in de winter niet in je tuin
Terug naar de lijst