tweedehands auto kopen

tweedehands auto kopen 

Onderwerp van Maxime1969

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef LeonB
    Draai de vuldop van de motorolie er even af.
    Zit er gele drab onder dan zit er water in de motorolie.Probeer op te trekken in de 2e versnelling. De auto zou moeten afslaan. Komt de auto vtoch in beweging: dan is de koppeling versleten.
    Witte rook uit de uitlaat is ook niet goed.



    Dat doe ik ook altijd en remmen met mijn handen iets los van het stuur op een vlakke weg.


  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik rij altijd in oude auto, vanaf zo een 14 jaar. Ik heb nog nooit iets met de motor gehad.
    Wel de remmen ( vesleten) , de remleiding (roest), de koplampen( lieten weinig licht door), en roest bij de wielophanging carrosserie etc etc etc.
    Mijn ervaring is dat de motor wel meevalt de meeste problemen liggen bij de rest. Laatst, autogordel achter had tussen de deur gezeten, zat een haal op, auto op afgekeurd kostte me €175, en dan ben ik nog gematst.

    Mijn conclusie... Je moet gewoon wat geluk hebben en ook onkosten incalculeren. Ik heb weleens een distributieriem laten vervangen en dat was rond de €125. Nu is het voordeel dat ik in kleine auto's rij met weinig poespas onder de motorkap,daar kun je nog overal bij :)
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef peter62
    ik denk dat je in de war bent met de multiriem....distributie riem/ketting kost al gauw 350 euro.



    Nee ik ben niet in de war met de multiriem :)
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Multiriem is bij mijn auto maar €60,- :)
Terug naar de lijst