Raambeveiliging

Raambeveiliging 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Draait ie naar binnen of naar buiten open. Is er geen bovenlicht?
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Dit is het raam waar het om gaat

    Zoiets als dit kan daar op >>LINK<<

    Is voor binnen draaiende deuren en ramen. Voldoet aan veiligheidseisen. Niet open laten staan als je niet thuis bent. Dan het rooster open.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Die link van mij kan ook op een raam.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Jos1
    De huidige niet afsluitbare raamboompjes (zo heten die dingen) vervangen door afsluitbare raamboompjes .
    Je hebt ze met een drukknop (die voldoen al) of met een sleuteltje, die voldoen zelfs aan politiekeurmerkveiliwonen

    Je moet alleen even opletten naar welke kant de greep wijst, je hebt linkswijzende en rechtswijzende.
    Die van jou is linkswijzend, het greepje wijst naar links onderen.

    Ik verkoop ze dagelijks Het merk is totaal niet belangrijk, of je ze nu van Axa, Noxxa, Buva, Ami, of welk merk je ze ook neemt.

    .

    Heb jij die voor naar binnen draaiende ramen? Dan graag een link. Ik heb een keukenraam aan de galerij die ik graag open zou zetten, maar wel vast.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Jos1


    Ik heb even via google "raamboompje binnendraaiend" gedaan

    zie heironder van bol.com

    >>LINK<<

    Ik kan me daar dus niks bij voorstellen hoe je dat raam dan vast zet.... In mijn vorige huis had ik kiep kantel ramen naar binnen. Als je dan het boompje weer omlaag deed, terwijl het raam open stond, dan bleef ie op dat punt open staan. Bedoel je dat?
Terug naar de lijst