Melding bij quote

Melding bij quote 

Onderwerp van ArnoM

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hallo Bart

    Zou het mogelijk zijn om een melding (mail) te krijgen als iemand mij quote? Mag uit te schakelen zijn als diegene er geen behoefte aan heeft.

    Op een andere site krijg ik ook die meldingen en vind dat prettig werken.

    Dank
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Eric1

    Dat kan toch al...Als iemand op mij reageert via een quote dan krijg ik per email een melding. Dit kan door in mijn OA in opties bij favorieten "standaard email bij reactie" aan te klikken.


    Dat is niet als iemand mij quote, maar als iemand reageert in een topic. Maakt niet uit of er een quote gezet wordt of niet. Dat heb ik uit staan. Krijg dus normaal geen mails bij reacties in topics waar ik reageer.
    Dat hoeft van mij ook niet, tenzij ik het wel belangrijk vind of het topic door mijzelf is geopend.
    Wat ik dus wel mis bij een topic waar ik in gereageerd heb, maar mails uit heb staan, dat ik dus een bericht krijg als ik gequote wordt.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dan krijg je meldingen van elk draadje waar je ooit iets gezegd hebt. Vreselijk.... Ik snap de vraag wel. En ik denk dat als je de opdracht achter de knop 'quote' aanpast dat er tevens voor de gequote schrijver er een @ moet komen, je het hebt ondervangen. Maar kennelijk is er alleen een moeilijke route Smile


    Denk dat je met die @ net te simpel denkt. Denk dat er onder water meer moet gebeuren.
    Ook ga je dan 2 dingen samenvoegen die sommige mensen liever gescheiden willen houden. Wel een quote-bericht ontvangen, maar taggen uit willen hebben en andersom. Je verplicht dan mensen om getagd te kunnen worden.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Jako
    Gewoon wat vaker geïnteresseerd zijn en dat topic waar je hebt gereageerd checken @ArnoM. Niet dat gemakkelijke gedoe Smile


    Alle topics bijhouden waar ik ooit in heb gereageerd, ook al interesseert het mij totaal niet meer. Goed plan! Smile
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh ik kijk alleen naar de recente berichten die op de voorpagina staan. In drukke draadjes heb je hulp van drie pijltjes. Het blauwe pijltje van de afbeelding gaat naar het eerste bericht na jouw laatste bericht. Het grijze pijltje naar het allerlaatste bericht. Zo'n pijltje is er ook in blauw, dan kom je uit bij het bericht wat jij zelf het laatste hebt gelezen.


    Ik ga altijd naar Actueel en scroll naar langzaam naar beneden naar draadjes die mij interesseren. Het lijstje op de voorpagina is vaak net te kort dat ik topics "mis".
Terug naar de lijst