Omdoeken knikarm zonnescherm

Omdoeken knikarm zonnescherm 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik heb dus een knikarm zonnescherm. Elektrisch. 6 meter breed en ik denk dat ie 3 meter uitvalt. Ofzo. Hij zat al aan dit huis toen ik het kocht 13 jaar gelee. En toen was ie al oud denk ik.
    Ennieweej, hij heeft losgelaten op de naden, dus nu heb ik 3 'scheuren'. Ik heb geïnformeerd bij de dealer of ze dat konden plakken of naaien ofzo, maar nee. Hij moet worden omgedoekt en dat kost 1750 euro nogwat. Dat is best een hoop geld dus ik keek wat rond op het net en zag dat ik doek kon bestellen en het zelf kon doen. Het filmpje leek me nogal ingewikkeld. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Of toch een nieuw zonnescherm of laten omdoeken?
    Als de zon schijnt heb ik hem altijd uit, dus ik ben wel aan hem gehecht
  2. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Ik ben niet zo handig. Dan moet ik iemand regelen die hem voor me ophangt. En die oude eraf haalt...
  3. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Die-et
    Mss woont ze op 10 hoog zonder balkon ?

    Haha. Neehoor.
  4. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Wat een goeie reacties. Daar kan ik wat mee. Handmatig zou ik prima vinden. Ik draai wel. Aan de andere kant is ie nog prima. Motor vervangen toen ik er net woonde. Ik zit serieus op marktplaats te kijken naar een keukentrapje zodat ik hem kan gaan naaien. Ik zie me al staan.
  5. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Cius


    Heb een paar jaar geleden mijn zeiljas met Tear-aid gerepareerd… misschien dat dat bij jou ook lukt.. ook al blijft het maar 2 jaar zitten, heb je toch weer wat tijd en ruimte om voor een nieuwe te kijken en te sparen..

    >>LINK<<

    Ook een idee. Thanks!
  6. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Die-et
    >>LINK<<

    Ik heb paar jaar terug alleen nw doek besteld en een nw pees
    Is wel ff klungelen


    Het kan ook online zag ik. Compleet met instructievideo. Ik weet t niet... het lijkt me zo'n geklungel en ik ben zo ongeduldig.... kom je me helpen anders want jij hebt al ervaring? Smile
  7. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef Eric1
    Is het mechanische /elektrische gedeelte nog goed? En moet het zonnescherm er niet af voor het omdoeken? Als je zelf niet zo handig bent en gezien de leeftijd, 13 jaar of ouder, zou ik de afweging maken voor een nieuwe. Wat ik vind op internet gaat een zonnescherm 15 tot 20 jaar mee. Die 1750 euro voor omdoeken is best een hoop geld.

    Ja geen idee dus. 15 tot 20 jaar? Ja daar zit ie wel aan. Er zit wel een nieuwe motor in. 12 jaar terug ofzo
  8. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef nibo


    Ja vind ik ook.

    Mijn eigen zonnescherm is uit 2009 en nu ook aan vervanging toe,. Ik heb even terug gezocht waar ik vorige keer de mijne heb besteld, omdat ik daar maar slechts € 200, 00 (3 meter) voor heb betaald en de kwaliteit prima bleek te zijn. Deze moet ik wel handmatig omhoog draaien, maar dan nog. Dat was bij Primrose.

    Dit is de pagina van de website, misschien heb je er iets aan. >>LINK<<

    Dank. Mijn collega heeft een handmatige van 3 meter breed voor 100 euri bij de hornbach. Ik heb het idee dat 6 meter breed wat duurder is. Ik ga het eens uitvogelen
  9. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef tasco



    ik heb hetzelfde probleem ook 3 scheuren erin precies op de naat.
    ook gekeken om alleen doek te bestellen andere kant het stoort me niet en de wind kan er mooi doorwaaien hahaha
    had een offerte gevraagd voor nieuw doek en installeren kom ik rond de 600 euro uit.
    de mijne is dan wel 5 meter breed en 3 meter uitval.
    en handmatig

    Nou dat is wel een stuk minder dan 1750. Waar was dat?
  10. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    quote:
    Dit schreef George


    Voor 1650,-- had ik 2 laar geleden een nieuw elektrisch zonnescherm van 6 X 3 M
    Ik zou toch eens bij een ander informeren.




    Nou heb wat rondgekeken maar hier in Linschoten kom ik al snel boven de 4500 euri. Apart he.
  11. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien

    Als ik hem invul kom ik op een kleine 3000 euri. Maar dat is beter dan 4500. Dank! Ik heb er gister nog eens onder staan loeren en vraag me af of ik het niet kan naaien met wat ijzergaren....
Terug naar de lijst