Electrisch of combi/hetelucht

Electrisch of combi/hetelucht 

Onderwerp van Imke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik ben ook heel tevreden met mijn nieuwe combi oven.Ik had eerst een Siemens en nu een Pelgrim. Het was even wennen, maar ben nu blij met alle mogelijkheden.

    Ik heb wel voor eentje zonder draai plateau gekozen en die zijn iets duurder, maar ook ruimer.
  2. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef eva_eva
    Vroeger hadden we een goedkopere losse combi in de keuken. Wat een rotding. Na wat twijfelen en op advies van de keukenboer in 2004 een inbouw combi genomen in de nieuwe keuken. Wel expliciet erover gehad dat ik eentje wilde met een goede oven functie en zo niet, dan alleen een oven in de keuken. Maar volgens de meneer van de keukenwinkel kon het. En hij had gelijk. Want ik gebruik hem nog 😊

    Overigens kan ik kiezen tussen hetelucht, elektrische oven en grill. En magnetron, maar die gebruik ik heel erg zelden. Combineren zal ook wel kunnen, maar heb ik nog nooit gedaan. Geen draaiplateau inderdaad.


    Ik heb ook nog niet alle functies uitgeprobeerd, maar er is veel mogelijk. Er zit bij mij zelfs een reinigingsfunctie op. Ontzettend handig.

    In eerste instantie had ik een Siemens besteld, maar had niet gezien dat er geen uitschuifbare plaat in zat, maar 1 die vast zat op 4 haakjes (ik wist ook niet dat die bestonden). Het was een supermooie oven, maar ik wilde toch echt uitschuifbare platen en dan kwam ik bij Siemens al snel een paar honderd euro duurder uit. Uiteindelijk heb ik na advies ingewonnen te hebben bij de verkoper (Keukenloods), deze geruild voor de goedkopere Pelgrim. Volgens mijn collega, die partime bij ons werkt en partime in de witgoedzaak van hem en zijn broer is Pelgrim/Atag ook een heel goed merk.

    Dus als je besluit om er wel 1 te nemen, zou ik gaan voor een wat duurdere. De mijne was rond de 500 euro, maar Siemens met uitschuifbare platen rond de 800 of duurder. Volgens mij doen ze niet echt onder voor een oven.
Terug naar de lijst