Goedkoop parkeren in Utrecht

Goedkoop parkeren in Utrecht 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Laatste keer dat ik naar Centrum Utrecht moest heb ik mijn auto gratis bij station Breukelen geparkeerd en heb de trein naar Utrecht CS (= Hoog Catherijne) genomen. Ideaal.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carlita


    Da ook een goed idee. ga ik ook even checken.

    Kun je daar gemakkelijk parkeren Arno ? Of moet er ergens nog pasjes worden aangemaakt, registratie of iets dergellijks,
    als ik dat onverwachts nog even moet doen (lees lichtelijk paniek) , zal je zien dat ik net de trein mis

    Dit is echt mooie optie Arno !



    Je hoeft niets te regelen qua parkeren. Plek zoeken, auto neerzetten, treinkaartje kopen en op weg.
    Weet niet hoe het in het weekend is, maar doordeweeks staat dit terrein goed vol. Dus ik zou wel aanraden redelijk vroeg te vertrekken. Weet niet hoe laat je hebt afgesproken? Maar zoals gezegd: geen ervaring met parkeren hier op een zaterdag.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Judith

    Lekker is dat!SmileSmile
    Inwoners van de dorpen rondom Breukelen kunnen nauwelijks met de trein door dit soort tips.

    Nee, pak gewoon een P+R. Er zijn er 4. Misschien zijn Papendorp of Berlijnplein (nu dicht vanwege wateroverlast, maar dat is misschien zaterdag opgedroogd) gunstiger voor je dan Westraven? Kun je voor 6 euro parkeren Ä—n gratis met het ov naar het centrum met je hele gezelschap. >>LINK<<
    Is socialer, en nog goedkoper ook dan een retourtje Breukelen.


    DIt is een P+R dus wat is het verschil met Westraven?
Terug naar de lijst