Zonnepanelen

Zonnepanelen 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Vandaag lag er een brief in de bus, dat als ik wil, ik zonnepanelen kan krijgen op mijn huurhuis. In de maand gaat dat €8,00 kosten, maar die kosten krijg je er ruim uit. Staat in die brief.

    De panelen komen dan aan de voorkant van de woning, waar mijn slaapkamer ook zit.
    Nu heb ik weleens gehoord dat de omvormer en de ventilatoren geluid maken. Heb je daar dan ook last van?

    En hoe worden eventueel alle kabels weggewerkt?
  2. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Ik heb het bedrijf toch maar gemaild. Ze zeiden dat er aan elk zonnepaneel een omvormertje zat, dat ik daar dus geen last van kan hebben.
    En ik mag overleggen met de installateurs over de kabel die naar beneden moet.

    Klinkt allemaal goed, dus ga het formulier terugsturen!
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Die-et


    Dan krijg je de duurdere uitvoering 🤓
    Geen centrale omvormer.



    Dat had ik niet gedacht! Dacht dat ze op huurwoningen meestal niet het duurste gebuikten.
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    quote:
    Dit schreef Ronaldjes
    Hoe de kabels worden weggewerkt hangt natuurlijk van jouw huis af.

    Je kunt een omvormer hebben, deze heeft meestal geen ventilator maar de electronica maakt een hoog fluitend geluid. Word er blij van als ik hem hoor ik de ochtend. Want dan is ie voor mij centjes aan het verdienen whahaha

    Of je hebt omvormers achter de panelen, echter weet niet zeker of je dan ook nog wat binnen hebt.

    Denk dat je firma gewoon op de koffie moet uitnodigen voor meer info 😊



    Haha, de firma wil niet eerst langskomen. Op de dag zelf mag ik ze bij de kladden grijpen;).

    Kosten zijn €1,00 per paneel, dus €8,00 in de maand.
    Omvormers zitten aan het paneel zelf.
    Alleen de kabel is misschien nog een issue.

    En eventueel het internet mocht dat slechter worden.
  5. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje

    Dit is niet van het bedrijf van het hier gaat installeren, maar ze leggen de verschillende vormen hier wel goed uit.
    >>LINK<<


    Ik neem dus aan dat ik de tweede soort krijg, en dat Erna de derde soort heeft.









Terug naar de lijst