Veranda

Veranda 

Onderwerp van Henry1963

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Ik lees mee, nu ik een dikke boom heb naast mijn tuin en bijna geen zon wordt het ook niet heel warm.
    Het lijkt mij heerlijk om alles te kunnen laten staan omdat het droog blijft.
    Het zou er een van 6 x 3 of 2,5 moeten worden met melkplas vanwege de vogelschijt vanuit die boom.

    Geen idee wat zoiets gaat kosten van aluminium
  2. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Henry1963


    Goedemorgen Enidan,

    Bij welk bedrijf heb je dat laten doen dan, dat lijkt mij ook wel wat.
    En de prijs valt het mee.
    Ik hoor het dan wel groetjes Henry


    Dit zou ik ook graag willen weten?
  3. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef twelve


    Staat er toch? Van Gelder, Hattemerbroek.


    Ik zie dit niet staan bij de veranda van Enidan.
  4. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    Ik ben vandaag bij Verasol geweest, aluminium overkapping met 2 dichte zijwanden en de aanleg voor een schuifpuirail voor evt later het kunnen aanschaffen van schuiframen zodat het een tuinkamer wordt.......eh.....laat maar zitten, wat een geld Smile
  5. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Saskieja
    Sorry ik weet niet meer wat het precies gekost heeft en ook niet meer welk bedrijf. Bedrijf zou ik overigens toch niet aangeraden hebben. Maar miss wel leuk om wat ideetjes of zo te delen. Deze was maatwerk; tuin loopt schuin dus kon niet recht geplaatst worden. Bovendien is deze achter in m'n tuin en loopt hij ook nog verder door langs de schuur. Een L dus als het ware.

    Aan de zijkant is hij niet tot boven toe dicht met hout. Dit geeft meer lichtinval. Het is wel dicht, maar dan met melkachtig kunststof. Zo ook de bovenkant. Geen zonwering. Doordat alles dicht is, kan het op hete dagen wel warm worden eronder. Wel weer lekker voor savonds.
    Ik heb er zelf roede's onder gemaakt, waar ik de tentdoeken van de partytent aan kan hangen als ik wil. Doe dit eigenlijk alleen bij feestjes vd kinderen. Er hangt een warmtelamp in. Heerlijk als het wat frisser wordt. Langs de schuur heb ik een gordijn opgehangen, daarachter is dus de ruimte naast de schuur en de poort. De meiden zetten daarvan fietsen of als ik rommel heb voor de stort. Maar dan staat het iig niet meteen in het zicht. Qua aankleding...ja ieder zijn eigen ding. Ik heb er heel erg veel plezier van iig!
    Succes met alles!!!



    Het zijn miss niet de duidelijkste fotos, maar dan heb je n ideeSmile



    Heel erg mooi.
  6. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Maryke
    Ik heb vorig jaar deze veranda laten plaatsen door een tuincentrum hier in de buurt. Voor € 6050 . Eerst had ik wel overal rondgekeken en eerst ergens anders een offerte aangevraagd, maar toen ze de factuur stuurden kwam het ineens 1000 euro duurder. Toen toch naar het tuincentrum hier gegaan.

    Hij is 6.5 x 3.

    Mijn beste investering ooit.
    Ik zit er elke dag.


    Ook mooi. Ideaal voor achter in de tuin, voor aan het huis is dit voor mij te donker.
  7. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Geanna

    Je kan er voor kiezen carbonaat platen op te leggen.
    Wij hebben die ook en ik moet eerlijk zeggen, ik zat in de woonkamer toen ze de platen er 1 voor 1 oplegden, het echt niet donker werd!


    De foto is, zoals je kan zien van binnen genomen.
    Heb ik ook 't doek nog dicht.. + de zon schijnt niet


    Klopt, ik doelde op de overkapping van Marijke die is voor achter aan het huis te donker.
Terug naar de lijst