Geocaching

Geocaching 

Onderwerp van Henry1963

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Een jaar of twee geleden heeft @ingelke me laten kennismaken met geocachen. Als ik tijd heb, loop ik nog steeds graag een rondje.
  2. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Henry1963
    klopt is het ook, maar met meerdere, is altijd veel leuker en gezelliger
    Ga zelf aankomende week met een paar meer in provincie Groningen fietsen.
    ben daar al meer mee op pad geweest.

    wie weet dat er hier nog meer zijn wie er van houden, een keer samen pad gaan


    Behalve die eerste keer met Inge, ga ik eigenlijk altijd alleen. Denk dat m'n dochter misschien drie keer mee geweest is. Nou heb ik meestal ook geen hele dagen de tijd, maar een paar uurtjes op een middag vind ik heerlijk. Maak er een uitje van, er is vast belangstelling voor!
  3. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    Mijn cachenaam is nevomi en die van jullie?
  4. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Pi
    Deed het jaren geleden regelmatig met mijn kinderen. Sinds ze niet meer mee willen doe ik het niet meer en weet ook niet meer hoe ik me toen heb genoemd. Dus inloggen wordt dan erg moeilijk. Vind het niet leuk om alleen te doen.


    Op de website kom je met je email adres en wachtwoord vergeten een heel eind denk ik, mocht je nog willen.
  5. eva_eva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van eva_eva
    quote:
    Dit schreef Henry1963
    Ik ben wel aardig actief ermee bezig. Heb er hier in de buurt zo'n 80 nog liggen.
    Heb ook een tiental klimcache er liggen tot een hoogte van 15 meter.
    Ben nu druk bezig met een andere team hier uit de buurt, om nog wat uitdagender cache neer te leggen.
    Gisteren een online gekomen kom maar moet je met een boot het water op.


    Dan ben je een stuk fanatieker dan ik Smile
Terug naar de lijst