Wasverzachter of niet? 

Onderwerp van Roberto

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Roberto
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roberto
    Ik heb van Picnic, gratis 2 flessen wasverzachter gekregen. Effe google op wasverzachter, en je leest verschillende meningen. Zelf heb ik nog nooit wasverzachter gebruikt.
    Volgens mij is dit spul ook niet echt milieu vriendelijk.Graag jullie mening: Wie gebruikt er wasverzachter, en waarom?
  2. Roberto
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roberto

    quote:
    Dit schreef 00h
    Niet, stinkt geeft nep zacht gevoel.

    Heb ik ook gelezen. Maar hangt dit niet een beetje af van welk merk en geur je gebruikt?
  3. Roberto
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roberto

    quote:
    Dit schreef Malero



    Klopt. Of wasverzachter of de droger.

    Ah, dit vind ik een goede opmerking. Ik doe mijn was ook in de droger, en ik gebruikt geen wasverzachter. Ik denk dat door de wasdroger mijn was al zacht aanvoelt.
  4. Roberto
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roberto

    quote:
    Dit schreef Piep
    Ik gebruik nooit wasverzachter, maar een scheut azijn. En bijna alles in de droger...

    Ik ben onwijs allergisch voor sommige wasverzachters

    Dit lees ik ook regelmatig op andere websites. Een schuit azijn, en de was blijft zacht.
  5. Roberto
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roberto

    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69
    “Gebruik geen wasverzachter om je sportkleding te wassen! Ja, je was gaat er lekker van ruiken en wordt lekker zacht, maar wasverzachter kan je sportkleding aantasten! Vooral sportkleding met veel lycra kan niet goed tegen wasverzachter. Bovendien is wasverzachter slecht voor de speciale werking van sportkleding.
    Resten wasverzachter verhinderen dat de speciale stof van je hardloopkleding het vocht van je lichaam kan weg transporteren.”

    Dank je voor de tips. Super nuttig.
  6. Roberto
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Roberto

    Dank je wel iedereen voor alle reacties. Ik ben weer wat wijzer geworden. Ik gebruikte al geen wasverzachter, en dat zal dus zo blijven.
    Die 2 gratis flessen die ik van Picnic heb gekregen, geef ik wel weg.
Terug naar de lijst