quote:Dit schreef jeannetted Afgelopen donderdag ben ik met mijn schoondochter een matras gaan kopen bij Leen Bakker. 180x200
Ze heeft rugklachten en hoopt dat een nieuw matras het probleem zal verhelpen.
Het matras kostte € 700 Heel duur voor hen en heb aangeboden een deel van het bedrag aan hen cadeau te doen.
In de winkel gekocht (want proefliggen op verschillende matrassen ging hier aan vooraf). De helft aanbetaald.
Nu krijg ik vanochtend een digitale nieuwsbrief van Leen Bakker waarin vanaf vandaag vanwege Black Friday het matras € 567 kost en dan zou er nog 10 % extra afgaan vanwege de nieuwsbrief.
Ik heb de consumentenbond gebeld. Alleen bij online aankopen heb je 14 dagen de tijd om te herroepen.
Het advies is om de winkel te bellen en de situatie voor te leggen.
Heeft iemand ervaring met dit soort zaken? Hoe heb je dit toen aangepakt? Wat was het resultaat?
Ik zou bellen ja. Ze zijn wellicht zeer geneigd om tegemoet te komen
En voortaan geen grote aankopen door voor BF. Ik begin ongv 2 maanden in aanloop van BF altijd een lijstje te maken