Black Friday

Black Friday 

Onderwerp van jeannetted

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Afgelopen donderdag ben ik met mijn schoondochter een matras gaan kopen bij Leen Bakker. 180x200
    Ze heeft rugklachten en hoopt dat een nieuw matras het probleem zal verhelpen.
    Het matras kostte € 700 Heel duur voor hen en heb aangeboden een deel van het bedrag aan hen cadeau te doen.
    In de winkel gekocht (want proefliggen op verschillende matrassen ging hier aan vooraf). De helft aanbetaald.
    Nu krijg ik vanochtend een digitale nieuwsbrief van Leen Bakker waarin vanaf vandaag vanwege Black Friday het matras € 567 kost en dan zou er nog 10 % extra afgaan vanwege de nieuwsbrief.
    Ik heb de consumentenbond gebeld. Alleen bij online aankopen heb je 14 dagen de tijd om te herroepen.
    Het advies is om de winkel te bellen en de situatie voor te leggen.

    Heeft iemand ervaring met dit soort zaken? Hoe heb je dit toen aangepakt? Wat was het resultaat?
  2. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Jep

    Ik zou bellen ja. Ze zijn wellicht zeer geneigd om tegemoet te komen

    En voortaan geen grote aankopen door voor BF. Smile Ik begin ongv 2 maanden in aanloop van BF altijd een lijstje te maken



    Tja... ik wil consuminderen.
    Wat heb ik eigenlijk echt nodig?

    Als je het lijstje aanlegt voor nodige aankopen is het een goed idee. Goed in de gaten houden of het echt wel afgeprijsd is.
    De consumentenbond waarschuwt daar ook voor.
  3. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    quote:
    Dit schreef Danielle
    Teruggaan naar de winkel en de situatie uitleggen. Als ze moeilijk doen, zeggen dat je het matras retour brengt. Dan krijg je je geld terug en dan koop je alsnog hetzelfde matras, maar dan met korting. Ik heb hetzelfde aan de hand gehad met eetkamerstoelen van mijn dochter. Ze deden er niet moeilijk over. De eerdere aankoop werd geannuleerd, het bedrag werd teruggepind en direct hebben we daar dezelfde stoelen gekocht.


    Het matras wordt pas in de tweede week van december bezorgd.

    Jouw ervaring was ook bij Leen Bakker?
  4. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted

    Zoon en schoondochter krijgen het matras met blackfriday korting en nog een codekorting die in de nieuwsbrief stond.
    Scheelt 190 €
    Heel fijn voor ze.
    Bedankt Danielle.
Terug naar de lijst