Hotelreservering

Hotelreservering 

Onderwerp van Salome

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Ach, wat balen, zeg!

    Ik had een keer bij reviews van een hotel iets soortgelijks gelezen (dat stel stond om 23 uur 's avonds aan de balie). Zoon gewaarschuwd, want hij en zijn vriendin stonden op het punt een hotel te reserveren via booking.com. Site van hotel gecheckt en ja, minimum leeftijd 21 jaar.

    Ik vind het ook een zeer slechte zaak dat Booking.com hier niet op checkt bij reserveren. Zou een klacht indienen (of er via social media ruchtbaarheid aan geven)
  2. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef twelve
    Wat een rare bedoening!

    Voor de wet is iedereen met 18 jaar volwassen en handelsbekwaam. Wat voor reden heeft zo'n hotel om een minimumleeftijd van 21 jaar te hanteren? Smile

    Ze hebben via Booking geboekt. Stond het daar ook vermeld? Of hadden ze voor deze mededeling naar de eigen website moeten gaan van het hotel?

    Voor 220 euro kun je geen rechtzaak aanspannen (kan wel, maar kost waarschijnlijk meer), maar misschien is het iets voor Kassa of Radar?




    Zoon moest het destijds echt lezen op de site van het hotel zelf. Ergens in de kleine lettertjes....
  3. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef Salome



    Ja dat laatste gaat hij zeker doen!
    Het was maar liefst 220 euro. Zou dat zelf nooit uitgeven voor twee nachten, maar zij zijn dat dus gewoon kwijt.
    Vraag me af of m’n rechtsbijstandverzekering hier iets mee kan. Tenslotte boek je in een oogwenk op een andere website dan die van het hotel zelf.


    Dat is veel geld!
    Zou het via social media, Radar, Kassa en Max Vakantieman (of zoiets) kenbaar maken. Of het voor je zoon nog iets oplost, weet ik niet, maar dit moet gewoon meer bekend worden....
  4. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef twelve


    Hoezo?Smile


    Vermoed omdat ze hadden kunnen weten dat ze 21 moesten zijn. Hoe belachelijk ook!

  5. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef rwin
    Je mag zelf je klanten kiezen, dus denk dat die ondergrens wel mag.


    Klopt, het mag inderdaad.
  6. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik zie bij Booking bij dit hotel wel een button: de kleine lettertjes.. en daar staat het wel in.

    Maar ik zou het toch niet opgeven hoor! Het zijn meerderjarige mensen, en wat is dan eigenlijk verschil 18 en 21?

    Zou natuurlijk verschil kunnen maken, maar dat hoeft niet zo te zijn.


    De vraag is wel sinds wanneer dit er staat. In augustus stond het bij het hotel dat zoon bekeek niet....
  7. Yaris
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Yaris
    Het staat er helaas wel bij, maar je moet het maar net aanklikken Smile

    Daarbij ben ik van mening dat er een melding dient te komen zodra je onder 21 jaar toch boekt.
    Plaatje
Terug naar de lijst