Computerhorloge

Computerhorloge 

Onderwerp van Malero

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    >>LINK<<
    Deze Samsung heb ik. En idd de maps ondersteuning is erg handig. Vooral op de fiets. Maar ook het bellen ermee vind ik erg handig. Meestal neem ik op met m'n watch en ga ik daarna over op m'n mobiel.


    Die heb ik ook en ben er ook erg blij mee. Zo te lezen kan ie nog meer dan ik gebruik.

  2. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Yaris
    Ik wil er ook graag eentje, maar ze zijn voor mijn erg smalle polsen vaak veel te groot. Meer klok dan pols, zeg maar Smile


    Maar ze zijn er toch ook kleiner? Ik heb juist brede polsen en heb die van 44 mm.

    Ik had eerst die van 41. Daar zaten 2 bandjes bij , waarvan 1 een nog kleinere. Maar geen van beiden pasten ze dusSmile

    Ik vind het horloge wel heel mooi. Mijn collega heeft dezelfde, maar ook een ander bandje via ali. Ook heel mooi.
    Plaatje
    9 jan '22 - 12:18:46 / 9 jan '22 - 12:29:11
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef fresia
    Ik heb de nieuwste smartwatch van Samsung, de smartwatch 4. Ben normaal niet van het nieuwste, maar deze is wel heel fijn!

    Het registreert je activiteiten en je kunt dit ook zelf aanzetten. Bv wandelen kun je aanzetten, maar als je dat zelf niet actief doet, registreert ie na 10 minuten zelf dat je aan het wandelen bent. Dit ook voor bv crosstrainer, roeien etc etc.

    Het registreert je slaap, nooit gerealiseerd dat je zoveel calorieën verbrandt tijdens je slaap! Geeft veel info over de diepte van je slaap, dit kun je dan uitgebreid lezen op je telefoon.

    Op deze nieuwste versie draait een nieuw besturingssysteem dat soort van compatible is met Google. Daardoor werkt ook Google maps op je smartwatch. Erg handige functie!!

    Verder registreert t ook dingen als stressniveau, kan het je lichaamssamenstelling meren en je saturatie.

    Kortom, een heel compleet ding, ik ben er erg blij mee!

    >>LINK<<


    Die was er nog niet toen ik de mijne kocht,. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik idd voor de 4 gaan.
  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Samsung watch 4 heeft 50 euro cashback en kost dan nog maar €189 >>LINK<<


    Ik zet al te denken om er 1 te bestellen en de mijne dan op marktplaats te zetten, maar ze hebben hem in 44mm niet in het roze. Jammer.
  5. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Het bandje wat bij de 40mm watch van mij zit, staat op de verste stand. Eigenlijk kan er nog wel een gaatje bij 🙈


    Ik had eerder een versie met 2 bandjes. Ik zie nu dat dit de 39 versie was van de watch active (1)
  6. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik krijg uitslag van die dingen.


    Ik kreeg dat bij mijn eerste veel goedkopere smartwatch ook bij de gesp. Op zich beviel dat horloge prima, maar helaas dus uitslag, Dat heb ik bij die ik nu heb niet, terwijl ik dus best gevoelig ben voor uitslag.
  7. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    quote:
    Dit schreef Ezzie
    Ik heb de Garmin Vivomove style.
    Een heel andere prijsklasse, maar ik had naast een paar functies ook een mooi horloge op mijn wensenlijstje staan.
    Het werd deze en zoals ik in blabla al schreef, gebruik ik ‘m lang niet optimaal, maar ik ben er echt heel blij mee.

    Is er in drie uitvoeringen.
    >>LINK<<


    Gaaf/mooi hoor.

    De eerlijkheid gebied te zeggen dat de medewerker van de Media Markt aangaf dat de smartwatches van Garmin een klasse apart zijn. Ik zat te twijfelen tussen deze die ik nu heb of een in dezelfde prijsklasse van Garmin. Omdat ik een Samsung telefoon heb wilde ik perse een Samsung smart watch.
    Ik ben in 2021 niet op vakantie geweest, ik gunde mezelf wel dit horloge.
Terug naar de lijst