Lp maken

Lp maken 

Onderwerp van on-my-own

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own
    Weet iemand toevallig een manier om zelf één persoonlijke lp te maken. Uiteraard tegen betaling, met gedownloade muziek. Bij de bedrijfjes die ik heb gevonden moet je toestemming hebben van de rechthebbenden inzake de muziek. Dat had ik over het hoofd gezien....Smile.
    24 jan '22 - 21:41:37 / 24 jan '22 - 21:54:52
  2. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ja precies, dat zag ik pas veel later. Had vrienden van dochter al gevraagd om "hun" liedje, tekstje laten schrijven en foto laten zoeken. Andere dochter hoes laten ontwerpen. Zo stom. Ik vond het een superidee maar zag die kleine lettertjes later pas. Dacht dat het zoiets was als een cdtje branden. Dat downloaden voor privégebruik was eigenlijk ook illegaal maar iedereen deed het gewoon.
  3. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ik weet ook totaal niet hoe je officieel toestemming kunt vragen en hoe duur het is.
  4. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ik heb die Belgische website gisteren gemaild met deze vraag. Vinilivy in Amsterdam is veel stelliger over de rechten. Daar zal het wel niet lukken.
  5. on-my-own
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van on-my-own

    Ik begrijp het ook wel...maar ben toch teleurgesteld. We hebben er al veel tijd aan besteed en nog geen enkel ander leuk idee voor een persoonlijk kado. Ik zou best willen betalen maar geen idee hoe je dit regelt.
Terug naar de lijst