Wie kan mij raad geven? Het gaat om het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik via Booking.com een overnachting in een B&B geboekt. Ik heb een bevestiging gekregen na mijn betaling. Gelijk daarna kreeg ik een appje van de eigenaar van de B&B dat ze 1 overnachting niet accepteren, maar minimaal voor 2 overnachtingen gaan. Dit stond nergens op de site, daarnaast had ik al een bevestiging gekregen. De eigenaar zei dat hij ging regelen bij Booking dat ik mijn volledig bedrag terug kreeg, hij zou hier persoonlijk garant voor staan. In de reservering stond dat als IK annuleerde ik niet mijn volledige bedrag terug. Nu annuleert de eigenaar en hij zegt dus dat ik mijn volledig bedrag terug krijg.
Het gaat om 108 en ik heb 9 euro boekingskosten terug gekregen. Ik heb gelijk de eigenaar geappt en hij beweert telefonisch contact te zoeken met Booking zodat het gehele bedrag terug gestort wordt. Dit app verkeer was afgelopen maandag.
Nu is het dus donderdag en ik heb het volledige bedrag nog niet terug. Ik heb de eigenaar vanmorgen geappt en geschreven dat ik geen vertrouwen meer in hem heb en dat ik voor eind van de middag het resterende bedrag wil ontvangen. Hij heeft mijn bericht niet gelezen, tenminste het vinkje is niet blauw. Hij is wel later online op de app geweest.
Maar wat kan nu nog doen om mijn geld terug te krijgen?
Dit onderwerp is gesloten. door tineke69 zelf op 1 april 2022 om 17:23:56 |
Terug naar de lijst Terug naar de lijst