Wie eet er nog veel aardappelen, groente en vlees

Wie eet er nog veel aardappelen, groente en vlees 

Onderwerp van Lisam3

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3
    Wij eten vijf dagen in de week aardappelen, groente en vlees. Wel variatie in de dagen, twee dagen wat anders, soep, of mie wokschotel, pannenkoeken etc.

    Groente dan wel vaak groente uit pot, tuinbonen, doperwten en worteltjes, rode kool met appeltjes.

    Maar hoor nog weinig die dit doen.

    Wie heeft dit ook.
  2. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    Verschillende reacties

    Heb het van mijn ouders af en dus ook bij ons ingeslopen en een gewoonte geworden. Voor ons financieel ook wel voordelig.

    Wij eten altijd aardappelen met jus, croma (nooit wat anders) waar ik een beetje water bij doe na het vleesbakken.
  3. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    quote:
    Dit schreef Tresie56
    Misschien is het al gezegd.

    Lastig vind ik het een voorraadje ongeschilde kruimige aardappelen te kopen, als je maar 1 a 2 keer inde week gekookte aardappels eet.
    Kom dan uit op 2.5 kg, dan is het nog een beetje betaalbaar. 3 wkn. Koel en donker bewaren, en dan schrompelen ze, en spruiten uit.


    Zit met 3 kids op de 5 kg dan wel vastkokend.. Als we overhebben vries ik het in voor gebakken aardappelen.
  4. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    Nu ik alle reacties lees denkend om eens een dagje of twee dagen.... minder te doen, 3 dagen AGV en dan vier van alles en nog wat. Waarom heeft de week maar 7 dagen... Smile

    Kijken hoe de kids reageren Smile
  5. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    quote:
    Dit schreef Bosbes




    Wij eten boerenkool met worst vanavond!
    Smile



    Smile Toevallig wij ook, maar ook spekjes erbij
  6. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    quote:
    Dit schreef Geanna

    Waar zijn aardappelen goed voor? Smile
    Zetmeel, koolhydraten... Maagvulling...


    Ook goed voor een gezond spijsverteringsstelsel, veel vezels, vitamine C en bloedsuikerspiegel blijft stabielSmile

    Er is niet veel diarree in huis bij ons Smile
  7. Lisam3
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisam3

    quote:
    Dit schreef Piep


    Je bloedsuiker blijft stabiel? Door koolhydraten? Volgens mij vliegt hij daarvan omhoog hoor...


    Denk voor ieder anders, bij mij blijft het stabiel.
Terug naar de lijst