Welke samsung (?) telefoon?  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef George
    De Samsung S22 schijnt mooie foto's te maken
    Nadelen: de prijs en de duur van de accu bij veel gebruik.

    >>LINK<<

    De beste smartphone die je op dit moment kunt krijgen? Kijken we naar de camera en cameramogelijkheden? Zonder twijfel.

    Toch heb je met een paar nadelen te maken. Allereerst de prijs, met 1.249 is dat gewoon uit verhouding. Ook eist de krachtige hardware en het grote scherm zijn tol van de accu, hoewel deze een hoge capaciteit heeft van 5.000 mAh heb je deze bij regelmatig gebruik wel met een dag leeg. Snelladen is mogelijk, als je nog een keer de portemonnee trekt: een adapter zit niet in de doos.



    Voor die prijs heb je ook een Huawei met Leica lens, beter kan niet bij een mobiel.
    Inmiddels is leica met Xiaomie in zee gegaan, dus die hebben nu ook mobieltjes met top lens.


    Ik heb de Huawei P30lite en nog steeds erg tevreden over de camera. Ook wanneer ik foto's laat uitvergroten zijn ze erg goed.
    Geen idee of Samsung dat kan evenaren
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Uhm..
    Ja waarom eigenlijk..

    Ik Sony's gehad, Huawei's,..
    Steady merken kwa camera en goede reviews.

    Ik begin al wel wat te twijfelen nu door jullie reacties👍🏼
    Maakt de keuze idd nog groter 🤪
    Maar ben er wel blij mee!

    Prijsklasse..
    Ik weet dat ik moet betalen voor de eisen die ik heb.
    De Huawei die ik nu heb was iets van 800,-.
    Hoger wil ik niet gaan
    Nu denk ik, (door jullie Smile)..
    Ik heb deze telefoon nu zo'n 3jaar... Kan ik ook voor een slag minder gaan...


    Ik moet nu nog niet. Deze foon werkt nog prima. Ik doe er echt alles mee, gebruik nooit de laptop.
    Maar binnen nu en een paar maanden wil ik echt een andere.


    Mijn Huawei is echt stukken goedkoper, ik koop hem ook in een abonnement ja daar betaal ik iets extra voor maar dat is dan 30 euro verspreid over 2 jaar.
    Ik ga wel steeds voor de iets goedkopere lite versie, bevalt nog steeds erg goed.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Theemuts
    Het ligt er wel aan wat voor foto's je wil maken. Ik heb een A71. Goede camera voor huis tuin en keuken foto's. Afgelopen zomer was ik een paar keer aan de kust om zeevonk te spotten. Helaas kon ik dat met mijn camera niet op de foto krijgen. Iemand die ook op het stand stond had een s 21. Ook daarmee lukte het niet goed. Ook bewegende beelden lukt niet heel goed. Zomaar een voorbeeldje. Ik ga zelf investeren in een losse camera. Zijn helemaal niet zo erg duur maar maken wel foto's wat ik graag wil. Mijn telefoon gebruik ik voor huis tuin en keuken kiekjes. Succes met jou keuze.



    Verdiep je goed in een losse camera er zijn zoveel verschillen in. Zolang fullframe, compact,welke cropfactor....welke software ga je erbij gebruiken, wat kost me dat... Welke kaartjes gaan erin en wat kosten die.


    Mijne lijkt laatst gecrasht, dus ben weer even op de telefoon aangewezen.
Terug naar de lijst