woonadres voor student zonder woonplek

woonadres voor student zonder woonplek 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door 00h zelf op 14 september 2022 om 19:20:14

Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Haar laatste adres opgeven. Nooit jouw adres! Ze is geen dakloze zwerver toch? Anders via de gemeente een postadres vragen, via Centraal Onthaal of hoe dat bij jullie heet.
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Dan gaat ze naar het gemeentehuis en vraagt daar waar ze een postadres kan krijgen. Ze kan internetten op een mobiel? Dan kan ze ook informatie opvragen. Nu ben jij aan het regelen? Zou ik niet doen.
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    En hoe lang blijft ze logeren op de bank? Je weet dat als dit langer dan vier weken is dat het geen logeren meer is maar inwoning? Dat jij dan verantwoordelijk bent? Dat we allen hier familie of vrienden langer laten logeren als dat nodig is maar dat je deze logee zo toegang verschaft tot alles wat ze nodig heeft? Tot het verkrijgen van een vaste woonplek? En dat ze dit misschien heel goed weet? Ultimatum stellen Ooh. Vandaag gaat ze dat regelen.
  4. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Couchsurfen is niet bedoeld om een postadres te krijgen en hier te studeren. Krijg er wel inspiratie door, vanavond maar is met mijn zoon zitten. Ga jij is couchsurfen jongen in plaats van mijn zolder te gebruiken. Zonder gekheid Ooh, dit stinkt natuurlijk.
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Krijg steeds meer vragen: heb je haar profiel bekeken, doorgaans is drie nachten ergens verblijven het maximum, is dit besproken? Zijn er al vreselijke verhalen vertelt over moeilijke jeugd en slecht contact familie?
Terug naar de lijst