one drive vol/geblokkeerd

one drive vol/geblokkeerd 

Onderwerp van nibo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo
    Ik kom er niet meer onderuit en zal iets met mijn one drive moeten. Inmiddels 20gb gebruikt vd 5 die ik eigenlijk maar heb.

    Nu gebruik ik op mijn laptob office365. Gekocht via mijn bedrijf op naam van mijn bedrijf. Ik heb 2 accounts op mijn laptob, maar kan in beiden gewoon excel, outlook en words gebruiken.

    Nu wil ik best een abo nemen voor de onedrive van 2 euro per maand, maar ben een beetje bang dat ik geen toegang meer krijg tot office en dus ook Outlook op mijn priveaccount.
    7 euro per maand voor een office365 pakket lijkt me dubbelop.

    Ik heb eens een poging gedaan om bestanden te wissen, maar dat is een heel werk.

    Verder vind ik de betalingswijze nogal vaag. Gewoon een incasso per bank kan blijkbaar niet.
  2. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    Is er gewoon geen telefoonnummer waar je kunt informeren?

    Ik vind dit rete irritant. Ik heb er gewoon te weinig verstand van.
  3. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef Jazz_i
    Is dit een optie?

    >>LINK<<


    Nee helaas.

    Ik heb een pakket gekocht zakelijk.

    Ik heb dus blijkbaar prive een gratis account en gratis 5 gb, maar heb er 20 verbruikt.
  4. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef sanny


    Bij mij gaat de incasso gewoon automatisch per maand.


    ik had keuze tussen klarna, PayPal, creditcard
  5. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    Je hebt 2 account is je zakelijke account met meer gb?
    Dan moet je inloggen met je zakelijke account denk dat door office 386 dat account groter is vanwege de bestanden.
    Nu zijn ze op je privé account gekomen


    Ik heb werkelijk geen idee of mijn zakelijke account meer gb heeft. Geen idee ook of dat op emailadres gaat.

    Ik heb een telefoonnummer gevonden. Ik denk dat ik maar eens ga bellen.
  6. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Je kan kijken welke bestanden het grootst zijn.
    Die downloaden en ergens anders neer zetten.
    Externe schijf misschien?


    >>LINK<<


    Ik ben er al eens mee bezig geweest. Het gaat allemaal niet zo makkelijk en snel. Tijd is hier ook een beperkende factor
  7. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    quote:
    Dit schreef Jans

    Deze link geeft aan dat een Office365 abo - waar je over beschikt - standaard 1TB (1000 GB!) opslagruimte heeft via OneDrive. Heb je dat al onderzocht @Nibo ? Een map maken met privé bestanden in je zakelijke account en dit delen met je privé account is dan wellicht een mogelijkheid.

    De optie die Cees beschrijft kan natuurlijk ook. Opslag in de Cloud (wat OneDrive is) is wat mij betreft makkelijker (Microsoft regelt de back-up), ook al wanneer je bijv. buitenshuis bij je bestanden wilt.


    Ik heb geen zakelijk abo, maar een pakket gekocht voor een paar honderd euro.

    Ik gebruik onedrive eigenlijk niet voor mijn bestanden. Hij hoeft ze daarin ook helemaal niet te verplaatsen.

    Het gaat vooral over foto's die ik met mijn telefoon maak.

    Ik vraag me af of hierin ook de mails (outlook staan).
  8. nibo
    ik leef weer

    Toon alleen de berichten van nibo

    Ik ben gisteren bezig geweest met foto's te verplaatsen van OneDrive naar mijn externe harde schijf.

    Helaas biedt dat geen soelaas.

    Eerst kon ik altijd mijn externe harde schijf vinden bij dat mapje onderin van bestanden op de laptop Nu kan ik daar alleen maar kiezen uit snelle toegang en bureaublad en komt daar niet bij de externe harde schijf.

    Ik zou bijna kiezen voor zo'n abo van 2 euro, alleen voor opslag maar ik weet niet wat dat inhoudt. Kan ik dan nog wel gebruik maken van outlook, words en excell bv.

    Kortom ik snap er zeer weinig van.
Terug naar de lijst