peu de nerveus van de energie app.

peu de nerveus van de energie app. 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ik kijk ook elke dag op de Vattenfall app. En idd deze heeft storing Smile

    Ook hier krijg ik van, je krijgt nog geld terug tot als laatste de waarschuwing dat ik straks tussen de 350 en 500 moet bijbetalen. Ik doe nu helemaal niks, ik zit al jaren met verbruik onder het prijsplafond.

    Vrijdag wordt mijn meterkast eindelijk vernieuwd, waardoor eindelijk mijn zonnepanelen aangesloten kunnen worden. Hoop hiermee te kunnen compenseren.
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Dit staat op de Vattenfall website.
    Plaatje
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Malero
    Is het bij jullie al zo koud?
    Ik heb gewoon nog het raam open. Ik heb nog geen verwarming aangehad.

    ( ja, in de salon, mijn paneel verwarming voor de oudere cliënten)


    Hier is het s avonds 19 graden. Ik heb nu 2x de verwarming 1 uurtje aangehad. Staat nu ook weer uit.
  4. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Vandaag de 1e 190 euro gehad Smile
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Bij mij is het 17 graden als ik opsta, s'nachts is het tegen het vriespunt aan dus het koelt aardig af


    Hoorde het idd op de radio. Hier was het vannacht om 3 uur 4 graden. In elk geval, dat gaf de auto aan.
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik snap echt niets van mijn voorgestelde maandbedrag. In november had ik veel minder kosten dan het maandbedrag dat ik betaal. De maanden ervoor verbruikte ik zo'n 10 procent. Nu al geeft de app aan dat ik een flink bedrag terug ga krijgen. Hoe komen ze in hemelsnaam aan het bedrag dat ik moet betalen?


    Smile
  7. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Mijn voorschotjaar is van september tm augustus.

    September 12 euro minder door verbruik/kosten
    Oktober 9 euro minder door verbruik/kosten
    November 30 euro meer door verbruik/kosten

    Door deze meer/minder kosten ga ik echt niet meer voorschot betalen en zeker niet een extreem bedrag. Ik houd in de gaten, wat het verbruik aan kosten is per maand en zorg dat de 2 x 190 in speciale spaarpotje op spaarrekening blijft staan voor ik eventueel moet bijbetalen.

  8. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet


    Nee ik pleur de app er niet af. Ik wil toch weten hoever ik ben in mijn verbruik (geld). Wat mij nerveus maakte is dat ik al super zuinig doe met mijn energie en dat mijn maandbedrag in één weekend omhoog schoot van €260,-- naar €335,--. Als ik mijn verbruik vergelijk met vorig jaar november dan heb ik 36 kuub minder gas en 37 kwh stroom minder verbruikt. Toch €13,-- duurder ondanks mijn zuinigheid.
    Maandbedrag voor volgend jaar wordt bekend gemaakt op 15 december.
    Ik denk dat ik dan toch dat hogere bedrag blijf betalen. Plafond is immers maar voor één jaar.


    13 euro meer is geen 75 euro wat je nu per maand meer betaald.
  9. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ik naar 76 euro Smile

    Heeft mijn drukke leven en weinig thuis zijn toch nog een voordeel Smile Daarnaast ben ik een oude zeur Smile

    Ik laat het op 100 euro staan.
    Plaatje
  10. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
  11. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    Het wordt nog gekker.
    Vanwege het prijsplafond kon mijn maand bedrag naar €84,--
    De variabele tarieven bij vattenfall gaan per april met de helft naar beneden.
    Vorige week 9 zonnepanelen geplaatst.
    En nu kan mijn maandbedrag volgens de energie app naar €13,--
    Dat doe ik dus niet. Het jammere is dat in de app. niet de tarieven van het prijsplafond staan. Ik laat het maar staan op €84,--


    Wanneer krijg jij altijd je jaarafrekening?


  12. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef robinet
    Het wordt nog gekker.
    Vanwege het prijsplafond kon mijn maand bedrag naar €84,--
    De variabele tarieven bij vattenfall gaan per april met de helft naar beneden.
    Vorige week 9 zonnepanelen geplaatst.
    En nu kan mijn maandbedrag volgens de energie app naar €13,--
    Dat doe ik dus niet. Het jammere is dat in de app. niet de tarieven van het prijsplafond staan. Ik laat het maar staan op €84,--


    De bedragen gaan op en neer.

    Ik betaal wat ik nu betaal, ga niet minder of meer betalen. Ik betaal 100 euro en advies nu is 108,00 voor de komende 6 maanden tot de jaarafrekening.


Terug naar de lijst