peu de nerveus van de energie app.

peu de nerveus van de energie app. 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Ik kijk ook elke dag op de Vattenfall app. En idd deze heeft storing Smile

    Ook hier krijg ik van, je krijgt nog geld terug tot als laatste de waarschuwing dat ik straks tussen de 350 en 500 moet bijbetalen. Ik doe nu helemaal niks, ik zit al jaren met verbruik onder het prijsplafond.

    Vrijdag wordt mijn meterkast eindelijk vernieuwd, waardoor eindelijk mijn zonnepanelen aangesloten kunnen worden. Hoop hiermee te kunnen compenseren.
  2. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Dit staat op de Vattenfall website.
    Plaatje
  3. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Malero
    Is het bij jullie al zo koud?
    Ik heb gewoon nog het raam open. Ik heb nog geen verwarming aangehad.

    ( ja, in de salon, mijn paneel verwarming voor de oudere cliënten)


    Hier is het s avonds 19 graden. Ik heb nu 2x de verwarming 1 uurtje aangehad. Staat nu ook weer uit.
  4. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Vandaag de 1e 190 euro gehad Smile
  5. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Bij mij is het 17 graden als ik opsta, s'nachts is het tegen het vriespunt aan dus het koelt aardig af


    Hoorde het idd op de radio. Hier was het vannacht om 3 uur 4 graden. In elk geval, dat gaf de auto aan.
  6. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik snap echt niets van mijn voorgestelde maandbedrag. In november had ik veel minder kosten dan het maandbedrag dat ik betaal. De maanden ervoor verbruikte ik zo'n 10 procent. Nu al geeft de app aan dat ik een flink bedrag terug ga krijgen. Hoe komen ze in hemelsnaam aan het bedrag dat ik moet betalen?


    Smile