E-Sim data, hoe werkt dat?

E-Sim data, hoe werkt dat? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Dure grap lijkt het mij!
    Misschien toch even in het land van bestemming naar de mogelijkheden kijken?
    Ik heb begin deze week een sim kaartje met onbeperkte data gedurende 30 dagen voor € 30, - gekocht.
    Mijn ver/gebruik is meer dan 1 GB per dag dus 30 x € 6,- zou dan € 180 zijn Smile.
  2. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Das in Nederland Arno.
    Mijn ervaring is dat in het buitenland je verbruik omhoog gaat.
    Door bijvoorbeeld slechte verbindingen ben je veel langer bezig om bijvoorbeeld een paat foto's over te zenden.
    Soms ben ik 3x opnieuw hetzelfde bericht aan het sturen omdat het simpelweg niet verzonden word., maar de MB teller blijft wel lopen.

    Maar discussie geeft de vraagsteller geen antwoord!
    Naast de buitenlandse sim kaartjes die ik koop, zoals ik schreef, heb ik een Vodafone "oneindig" data abo in Nederland. In het buitenland is dat dan teruggebracht naar 40 GB per maand. Wellicht is dat voor iemand die daar binnen kan blijven dan een oplossing?
    Daar betaal ik per maand € 23, 50 voor.
    Dus in mijn situatie €23 voor 40 GB + €30 voor onbeperkt gebruik per maand, omdat mijn Nederlandse abo niet genoeg is voor mijn gebruik. Is € 53 per maand.

    Nogmaals, informeren wat de mogelijkheden ter plekke (land van je verbruik) zijn zou ik van harte willen aanbevelen!
Terug naar de lijst