Geluid van "uit elkaar spattende kerstballen"

Geluid van "uit elkaar spattende kerstballen" 

Onderwerp van william


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 30 december 2022 om 13:07:25

Terug naar de lijst
  1. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef tinkerbella
    Tjee sommige rottige kerst gehad of zo?
    Je kunt dat aanpassen in de instellingen neem ik aan William , bij je profiel instellingen dacht ik...


    Nou inderdaad, wat een nare, overtrokken reacties van sommigen op een doodgewone vraag.
    Reageer dan gewoon niet.
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Cees


    Als je liever niet op iemand (mij) reageerd kun je dat misschien ook maar liever nier doen?
    Je loopt dan, als spuit elf, de kans er hemaal naast te zitten. Zeker als je niet kunt reageren op het hele plaatje
    Ik zie je ongepaste reactie dan ook als den mislukte poging je verongelijkte gevoelens jegens mij af te reageren.

    Mmmmm misschien noemt men dat nou juist wel pestgedrag. Komt op mij in ieder geval kinderachtig en zeer kleinzielig over. Zeker als je maar deels bent geinformeerd en dan toch nog even moeder overste komt spelen hier als eigenlijk net alles voorbij is.


    Ik geloof gewoon niet wat ik lees hier!
    Er waren er hier twee onaardig in dit draadje én we hadden een meeloper en als je even nadenkt weet je dat je daarbij hoort, Cees.
    William zelf heeft, zoals hij al schreef, werkelijk niets verkeerd geschreven.
    Is het nou zo moeilijk om te zeggen: sorry, ik zat er naast!?
Terug naar de lijst