Borstkankeronderzoek

Borstkankeronderzoek 

Onderwerp van Singa

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Persoonlijk niet heel snel met het tekenen van petities maar deze lijkt me zo terecht.

    Pleidooi voor betere (pijnloze) vorm van borstkankeronderzoek (bevolkingsonderzoek); die reeds bestaat.
    >>LINK<<
    geenpijnlijkemammografie.petities.nl
  2. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik heb getekend.

    De starttekst vind ik niet zo goed gekozen en in mijn ogen wat overtrokken: Lang niet iedereen ervaart het zo. En deze tekst kan "stel je niet zo aan zeg" oproepen.

    Oh dat is waardevolle feedback voor de starter(s).

    Vond de toelichting verder wel goed. Even zoeken en plakken.
    en verzoeken
    de oude krachtgestuurde mammografie in de bussen van Bevolkingsonderzoek Nederland te vervangen door drukgestuurde mammografie.
    op de website van Bevolkingsonderzoek Nederland informatie op te nemen over voor- en nadelen van drukgestuurde mammografie en echografie.
    de deelnemer aan het bevolkingsonderzoek borstkanker de keuze te geven tussen drukgestuurde mammografie en echografie.
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef jellehl
    Atlas (NTR) vanaf 20.40 >>LINK<<

    Dankje, ga zeker nog kijken.

    Zag dat ik volgende maand mag. Dan valt het misschien ook erg mee (of niet), ga t zien. Voor vrouwen die het als erg vervelend ervaren - en in de toekomst mijzelf - teken ik graag deze petitie.
  4. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Was heel interessant Jelle! Dus deze nieuwe techniek komt er de komende jaren ook nog eens aan.
    Let's go for it.
  5. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Dapper dat je dat schrijft Annemieke. Het belangrijkste doel natuurlijk, meer vrouwen laten deelnemen. Als nieuwe methode(n) hieraan bijdragen - en dat zal vast - doen!
  6. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef cool_lizz
    Heel fijn te lezen dat er vrouwen zijn die geen last hebben van het onderzoek zoals dat nu gedaan wordt.
    Het is geen punt van discussie dat er vrouwen zijn die het als wel -te- pijnlijk ervaren.
    Deze petitie is bedoeld voor de vrouwen die vragen om de minder pijnlijke variant.

    Je kunt ervoor kiezen te tekenen, of je tekent niet.
    Als je het wel doet steun je de vrouwen die het onderzoek mijden of ervaren als te pijnlijk, zodat het onderzoek in de toekomst -mogelijk- vrouwvriendelijker wordt.

    ++
    c'est ca
  7. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Wow, wat een ontwikkelingen met behulp van kunstmatige intelligentie
    >>LINK<<
    CNN health / Images show AI detecting breast cancer 4 years before it developed
Terug naar de lijst