Schuttingdelen hoe wat waar?

Schuttingdelen hoe wat waar?  

Onderwerp van Fri1974

Terug naar de lijst
  1. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974
    Ik moet 8 schuttingdelen vervangen van 180x180. Het aanbod is weer enorm, waardoor er bij mij chaos ontstaat. Bij de één kun je ze zelf ophalen, bij de ander moet je geluk hebben dat ze op voorraad zijn, anders kun je alsnog alleen maar laten bezorgen. Wat een gedoe (voor mij dan he).

    Ik ben nu vooral aan het kijken bij de gangbare doe het zelf winkels; karwei, gamma, praxis enzo. Maar wellicht hebben jullie nog tips voor mij? Online, outlet? Waar vind je zoiets?
  2. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    Dank jullie wel! De chaos in mijn hoofd zorgt soms ( vaker dan soms) voor gebrek aan overzicht. Ik verdwaal dan al snel op internet en voor ik het weet heb ik overal wat gekocht en moet ik het ook in huis zien te krijgen enzo

    Ik heb de hele bups bij Praxis aangeschaft. Buurman met aanhanger wil mee om te halen. Ontbreekt er iets, zitten ze dichtbij.

    Toogschermen zijn het geworden. Samen met dochter uitgezocht.
  3. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    quote:
    Dit schreef Henri055

    Grappig. Ik woon in Apeldoorn. Maar voor tuinhout ga ik toch echt naar Rouwenhorst.
    >>LINK<<


    Om te onthouden voor het volgende project; de overkapping.
  4. Fri1974
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Fri1974

    Blij dat ik knopen heb door kunnen hakken. Nu nog plaatsen. Ik zal vast nog voor en na foto's maken.
Terug naar de lijst