Gewoon geen reactie meer geven

Gewoon geen reactie meer geven 

Onderwerp van Lisenna

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Vind het zo opvallend, bedrijven die gewoon nergens meer op reageren.
    Hier en daar een zoethoudertje: we pakken het op, ellelange wachtrijen als je belt, geen reactie op mails.
    Hier betreft het een bank met gebreken na 3 maanden, een boek wat niet verzonden is maar wel gefactureerd is en een pakket wat bezorgd zou zijn terwijl ik niet thuis zou zijn ( wat ik wel was). Kenmerk volgens bezorger, 33 vrouw........hier is geen nummer 33 in de straat, vrouwen vast wel.....ergens.

    Vind het een verspilling van mijn energie om mij heel erg over op te winden maar kan dat zomaar???
  2. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna

    quote:
    Dit schreef Jeli
    Helaas heel herkenbaar.
    Dan vooral met betrekking tot de bouwwereld.

    Afspraken niet nakomen, niet terugbellen, helemaal geen reactie, niet op een afgesproken tijdstip langskomen, geen zin hebben in een klus, geen communicatie enz.
    Wij zitten al 3 maanden zonder werkende warmtepomp, dus geen verwarming en geen warm water.
    Daar geldt bovenstaande dus allemaal voor.
    En nog steeds geen oplossing.

    Normen en waarden en normale menslievendheid zijn ver te zoeken.
    Je zou echt bijna hopen dat de hele bouwwereld instort en dat ze geen werk meer hebben.


    Wat erg. En dan is het nu nog hoogzomer.
  3. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna

    quote:
    Dit schreef Mikky
    We moeten hieraan gaan wennen. Het personeelstekort is over alle sectoren immens groot. Hopen op een kabinet wat ook wat gaat doen aan de arbeidsmarkt. Zoals werken dat moet lonen, hoger minimumloon, innovaties en schrappen van bullshitbanen en onzinlagen, meer inclusiviteit enzovoort. We zijn er zelf bij. Tot die tijd; sterkte.


    Mischien heb je gelijk.
    Maar de nonchalance is echt stuitend.
    Hoe de meubelwinkel reageerde op mijn mail die ik schreef:

    Beste mijnheer de Vries, u heeft mij....en zo verder en eindigend met vriendelijke groeten Lisenna Jansen.


    Hoi Lisenna, nou zeg vervelend voor je, maar ik kom erop terug hoor. Maar we gaan het zo doen.....blablabla. Jij dit en vet dat, en groetjes van Hein.

    En dan blijft het twee maanden weer stil. Geen enkele reactie verder meer.

    Wat denk ik dan...
    Ik heb godverdomme een bank van 2000 euro net afgerekend Hein, ik had je kunnen baren, zo jong ben jij met je bijdehande geleuter. Maar ik blijf beleefd anders doet Hein niets meer.

    Ik ben de klant die een klacht heeft. Het intresseert ze echt niets meer.

    Zo klaar mee.



    13 jul '23 - 22:46:59 / 13 jul '23 - 23:19:06
Terug naar de lijst