hoe vergelijken jullie het energiecontract?

hoe vergelijken jullie het energiecontract? 

Onderwerp van robinet

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Ik heb als eerste alleen gekeken naar de huidige gas en stroomprijs per kuub en per kw Omdat we nu het prijsplafond hebben heb ik afgewacht tot in mijn geval eneco flink onder het prijsplafond ging zitten. In juni zat eneco op 1.24 voor kuub gas en dat heb ik vast laten zetten voor 3 jaar, met stroom voor 0.33.

    Vind die maandbedragen eigenlijk niet zoveel zeggen. Omdat de prijzen niet meer zo laag zullen worden als we gewend waren en de prijs van gas en stroom nu zo fluctueert ( als iemand al roept dat er een strenge winter aankomt bv schiet de prijs op de handel als een gek omhoog om even later weer te dalen als bekend word dat het onderhoud aan een gasleiding voorspoedig verloopt) vind ik de gas en stroomprijs nu een betere maatstaf voor mezelf.

    We zijn echt afhankelijk wanneer een energie maatschappij nu inkoopt.

    Bij eneco had ik bij variabel 3 maanden dezelfde prijs voor gas en stroom, daarna werd het aangepast aan de prijs van dat moment weer voor 3 maanden.

    Als de gasprijs op de handelsmarkt nu laag is zie je dat pas later in contracten terug.

    Het is allemaal een gok, wat je ook doet en met welke keuze Smile



Terug naar de lijst