Hotel van 4 naar 3 sterren... mag dat? 

Onderwerp van Patricia

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Unox
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Unox
    Je betaalt voor een 4-sterren hotel, wellicht kies je ook bewust voor een 4-sterren hotel. Je krijgt echter een 3-sterren hotel want men wijzigt na boeking het aantal sterren. Je bent dus misleid en krijgt niet waarvoor je hebt betaald. Dat betekent dat je wegens niet nakoming restitutie van een deel van je geld moet krijgen en de boeking in stand houdt, of restitutie van het gehele bedrag zodat je een andere accommodatie kunt zoeken en boeken. Dit is de keuze die men je moet geven.

    Geeft men je die keuze niet en wil men niet tot een oplossing komen, de rest de gang naar de rechter of naar een geschillencommissie zo die mocht bestaan.

    Het is hetzelfde als wanneer je een nieuwe oto koopt en kiest voor een duurdere uitvoering die één klasse hoger is dan de basisklasse. Je tekent de koopovereenkomst en betaalt de rekening. En dan ga je naar de dealer om je nieuwe oto op te halen. Staat daar de oto in de basisklasse voor je klaar. Wat doe je dan?

    TUI brengt het “lief”, bijna achteloos. Maar laat je daardoor niet paaien. Objectief en zakelijk gezien ben je misleid.


Terug naar de lijst