Iemand bekend met bedrijf FOFOG?

Iemand bekend met bedrijf FOFOG? 

Onderwerp van Bosbes

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Klinkt als een dropshipper. Iemand die iets via internet aanbiedt, maar zelf de bestelling doorsluist naar een (goedkope chineze) webwinkel als Ali of Temu.

    Vermoed dat je bij Bol.com oid hebt besteld? Dan staat er bij het voorwerp iets van "verkoop door FOFOG".

    Zelf blijf ik dan ver bij dat ding vandaan, want het gaat heel vaak mis of je kunt exact hetzelfde voor een lager bedrag kopen.

    Als je geen contact kunt krijgen met dat bedrijf en je hebt via bijv Bol besteld, zou ik contactopnemen met die site.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hoe dan wel?
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Eerst maar eens goed uitzoeken hoe en wat met die tablet, want als ik zoek op FOFOG dan kom ik alleen tegen dat het een boekendealer is en geen elektronische apparaten, maar kan het mis hebben

    We hebben zo te weinig info (en vermoedelijk weet jij niet veel meer aan je antwoorden te zien) waar de tablet vandaan moet komen en wat de link met FOFOG is.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bosbes




    Strak plan. Wanneer het leven weer z'n normale loop neemt, ergo kerst en oud&nieuw zijn weer geweest, zal ik contact opnemen met Samsung.


    Lees net van je dat het een welkomstgeschenk is van KPN. Zou dan hen contacten en niet Samsung?
Terug naar de lijst