Aangepaste kleding (pdl kleding)

Aangepaste kleding (pdl kleding) 

Onderwerp van Waterjuffer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    PDL kleding is belachelijk duur. Ik werk op een verpleegafdeling en ik heb toevallig laatst ook voor gekeken voor een bewoner van ons, maar die prijzen zijn niet normaal Voor een gewone blouse betaal je ineens 100 euro, zo ook voor een broek.
    Als je handig bent met de naaimachine, of iemand kent die een naaimachine heeft, zou ik het zelf (laten) vermaken. In principe hoef je dan ook niets meer over het hoofd te doen.
  2. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Je had de spilt helemaal open kunnen maken. Dus eigenlijk geen split, maar helemaal los. Met klittenband of een rits kan je de kraag en rug aan elkaar vastmaken. Zo hoef je een blouse of trui niet meer over het hoofd aandoen, maar alleen van voren de armen insteken en achter vastzetten.

    Voor onderhemden heb ik het volgende gevonden: >>LINK<<
    Succes!
  3. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    'Passiviteiten van het dagelijks leven' ook wel afgekort als PDL, is een methode, bestaande uit een complex van handelingen, voorzieningen en maatregelen dat bijdraagt aan optimale begeleiding, verzorging of verpleging van 'passieve' patiënten.

    Het klopt dat je erg goed moet opletten of er geen drukplekken ontstaan als er ritsen of knopen worden gebruikt. Zeker knopen worden ontraden.
  4. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Jammer dat wat je maakt niet goed is. Je hebt in ieder geval je best gedaan! Hopelijk wordt de (juiste) pdl kleding vergoed.
Terug naar de lijst