De recepten van Ashley Willems.
Wat ik ook lekker vind is riblap, kokosmelk, knoflook en 2 bakjes conimex rendang. Dit zet ik een hele nacht op.
En een lepel sambal badjak dacht ik.
-
21 jan '24 - 18:00:05 / 21 jan '24 - 19:37:38
-
-
-
Ik heb nog nooit soep gemaakt in de slowcooker. Is dat lekkerder dan 'gewoon' gekookt?
1 mrt '24 - 15:50:54 -
quote:
Dit schreef DianaB
Ziet er goed uit Loekie.
Ik ben nog steeds aan het nadenken over een slowcooker geloof ik haha. Zie namelijk net dat ik 24 januari hier een post over heb geplaatst in dit draadje. Nu dus weer aan het overdenken. Op FB al wat groepen aan het volgen voor recepten.
@Marlies welke cooker heb jij?
Ik heb deze. Eenvoudig ding, kan op 3 standen en meer niet.22 dec '24 - 19:42:03 -
quote:
Dit schreef DianaB
Die heb ik ook op mijn lijstje staan. Nu een vinkje extra erbij omdat hij jou bevalt.
Ik denk dat ik nu een iets uitgebreidere zou nemen, die met een timer.22 dec '24 - 19:46:15 -
quote:
Dit schreef DianaB
Maandag zag ik bij de Hoogvliet een Brabantia 3,5 liter slowcooker staan. Zonder timer, maar vond het een mooie prijs om mee te beginnen.
Gisteren pindakip gemaakt met kipdij filet van de Plus. 4 uur laten staan op low. Helaas veel vocht van de kip. Grrrr. Eruit gehaald en nog wat pindakaas toegevoegd. Op zich goed gelukt, alleen door het vele vocht gaat er smaak van kruiden verloren.
Wat is jullie ervaring met kipdijfilet?
Ik gebruik dit recept. Verschil is dat de kip niet in stukjes gesneden wordt.
26 dec '24 - 10:03:55