Reageren die mensen nog, want die krijgen wel een melding te zien, heb ik ervaren?
Waarom moet dat eigenlijk, dat ik weet dat diegene waarmee ik.ooit gechat hebt zijn privacy opties heeft aangepast?
-
19 aug '25 - 09:09:08
-
quote:
Dit schreef SFR
Reageren die mensen nog, want die krijgen wel een melding te zien, heb ik ervaren?
Waarom moet dat eigenlijk, dat ik weet dat diegene waarmee ik.ooit gechat hebt zijn privacy opties heeft aangepast?
Omdat de privacy instelling voor die chat door 1 van de leden van die chat zijn aangepast en jij de andere persoon in die chat bent. Je past de privacy instellingen dus aan voor de chat, niet voor het account. En daarna kun je nog gewoon chatten zoals altijd.
19 aug '25 - 09:31:11 -
Ik heb, voor nu, besloten niks te veranderen.
Ik wil gewoon foto's kunnen blijven ontvangen en sturen via wa.
19 aug '25 - 11:57:55 -
quote:
Dit schreef Geanna
Ik heb, voor nu, besloten niks te veranderen.
Ik wil gewoon foto's kunnen blijven ontvangen en sturen via wa.
Je kan nog gewoon foto s sturen. Je kan ze niet meer zomaar weer met derden delen, wat ik van de tekst begrijp.19 aug '25 - 20:01:15 -
Sinds kort zijn alleen nog dagen van de week zichtbaar.
23 sep '25 - 14:34:24 -
quote:
Dit schreef zonlicht
Sinds kort zijn alleen nog dagen van de week zichtbaar.
Dat is alleen in de huidige week. Als je langer teruggaat zie je wel de data terug.
Dit is voor zover ik weet al een hele tijd.23 sep '25 - 16:04:37 -
Bij mij zijn er vanaf het begin steeds data en dagen genoemd, sinds half september alleen dagen van de week helaas !
quote:
Dit schreef ArnoM
Dat is alleen in de huidige week. Als je langer teruggaat zie je wel de data terug.
Dit is voor zover ik weet al een hele tijd.
24 sep '25 - 14:08:55