Vriend boekte voor zijn werk altijd via booking.com. Soms gaat een afspraak of wat dan ook niet door, waardoor hij deze overnachting niet nodig heeft. Regelnatig problemen met de annulering gehad.
Boekt nu altijd rechtstreeks bij een hotel en belt het hotel bij annulering en tot nu toe, als hij het dan aan het hotel uitlegd, kan hij zonder problemen annuleren.
Dit onderwerp is gesloten. door tineke69 zelf op 1 april 2022 om 17:23:56 |
Terug naar de lijst
-
-
-
Vannacht heb ik een appje terug gekregen. Eigenaar vroeg om een tikkie te sturen met het resterende bedrag wat ik nog zou krijgen. Deze heb ik gestuurd, dus ik verwacht dat het alsnog goed komt. Alleen dan niet via Booking, maar dat maakt mij niet uit. Als ik mijn geld maar terug krijgen.
Iedereen heeft wel andere ervaringen met Booking. Ik denk dat ik voortaan ook maar rechtstreeks reserveer. Hier heb ik geen zin meer in.
Update: ik heb het geld gekregen! -
-
quote:
Dit schreef tineke69
Vannacht heb ik een appje terug gekregen. Eigenaar vroeg om een tikkie te sturen met het resterende bedrag wat ik nog zou krijgen. Deze heb ik gestuurd, dus ik verwacht dat het alsnog goed komt. Alleen dan niet via Booking, maar dat maakt mij niet uit. Als ik mijn geld maar terug krijgen.
Iedereen heeft wel andere ervaringen met Booking. Ik denk dat ik voortaan ook maar rechtstreeks reserveer. Hier heb ik geen zin meer in.
Update: ik heb het geld gekregen!
Fijn! -