Geen geld terug na annulering B&B/Booking.com

Geen geld terug na annulering B&B/Booking.com 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door tineke69 zelf op 1 april 2022 om 17:23:56

Terug naar de lijst
  1. Astrid
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Astrid
    Vriend boekte voor zijn werk altijd via booking.com. Soms gaat een afspraak of wat dan ook niet door, waardoor hij deze overnachting niet nodig heeft. Regelnatig problemen met de annulering gehad.

    Boekt nu altijd rechtstreeks bij een hotel en belt het hotel bij annulering en tot nu toe, als hij het dan aan het hotel uitlegd, kan hij zonder problemen annuleren.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik boek ook altijd via booking.com, ik kijk van te voren wel of ik gratis kan annuleren en tot wanneer. Heb ook mijn geld gewoon terug gekregen.
  3. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Vannacht heb ik een appje terug gekregen. Eigenaar vroeg om een tikkie te sturen met het resterende bedrag wat ik nog zou krijgen. Deze heb ik gestuurd, dus ik verwacht dat het alsnog goed komt. Alleen dan niet via Booking, maar dat maakt mij niet uit. Als ik mijn geld maar terug krijgen.

    Iedereen heeft wel andere ervaringen met Booking. Ik denk dat ik voortaan ook maar rechtstreeks reserveer. Hier heb ik geen zin meer in.

    Update: ik heb het geld gekregen!
    1 apr '22 - 08:33:23 / 1 apr '22 - 13:02:11
  4. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Wat frustrerend. Ik heb gelukkig nog nooit een probleem met betaling gehad. Moet wel er bij zeggen dat bij mijn boekingen ik altijd ter plaatse moest betalen,nooit via booking.com
  5. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    quote:
    Dit schreef tineke69
    Vannacht heb ik een appje terug gekregen. Eigenaar vroeg om een tikkie te sturen met het resterende bedrag wat ik nog zou krijgen. Deze heb ik gestuurd, dus ik verwacht dat het alsnog goed komt. Alleen dan niet via Booking, maar dat maakt mij niet uit. Als ik mijn geld maar terug krijgen.

    Iedereen heeft wel andere ervaringen met Booking. Ik denk dat ik voortaan ook maar rechtstreeks reserveer. Hier heb ik geen zin meer in.

    Update: ik heb het geld gekregen!

    Fijn!
  6. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Fijn dat het goed is afgelopen Tineke!
Terug naar de lijst