Air up  

Onderwerp van Jep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep

    Wil inderdaad liefst niet water metv allerlei suikervervangers
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef Jep
    Dank voor de reacties. Ik vroeg t niet voor kinderen masr voor mijzelf. Moet meer water drinken maar water 'gewoon'voegt bij mij niet echt. Begrijp dat t idee werkt maar door pods vooral t prijzig is... ga mij er verder in verdiepen... dank nogmaals

    Ik vroeg me af of je meer moet drinken of moet je perse meer water drinken. Anders zou thee toch ook een optie kunnen zijn?
  3. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Je kan ook een fles met drinken in je keuken zetten op je aanrecht, zodat je de fles ziet staan en eraan herinnerd woord dat je moet drinken. Zo doe ik het, ik drink anders ook te weinig.
    Wat je in die fles doet mag je helemaal zelf weten, water met een scheutje 0% limonade is ook lekker
  4. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Marianne-b
    Je kan ook een fles met drinken in je keuken zetten op je aanrecht, zodat je de fles ziet staan en eraan herinnerd woord dat je moet drinken. Zo doe ik het, ik drink anders ook te weinig.
    Wat je in die fles doet mag je helemaal zelf weten, water met een scheutje 0% limonade is ook lekker


    Klopt wat je zegt.
    Je kan ook een bak met rauwkost neerzetten dat je dat neemt in plaats van de pepernoten. Dan heeft niemand meer overgewicht.
    Maar daar gaat het topic niet over.

    Ik zou zeggen: koop het en probeer het voor een maand.
  5. Inge_
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge_
    quote:
    Dit schreef leeuwin70



    Ik gebruik een scheutje Teisseire Zero Suiker en die heb je in heel veel smaken.

    Ook daar zit zoetstof in, toch?
  6. quote:
    Dit schreef Inge_

    Ook daar zit zoetstof in, toch?

    Ja.
    Zero suiker is niet zero zoetstoffen(en andere rommel)
  7. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Malero


    Klopt wat je zegt.
    Je kan ook een bak met rauwkost neerzetten dat je dat neemt in plaats van de pepernoten. Dan heeft niemand meer overgewicht.
    Maar daar gaat het topic niet over.

    Ik zou zeggen: koop het en probeer het voor een maand.


    Hahaha, jij bent zo grappig.
  8. Een nadeel zou voor mij zijn dat je uit een fles moet lurken.
  9. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep

    Jij laat t nu wel heel vies klinkenSmile
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    Zie net dat m’n dochter ook zo’n ding heeft gekocht. Een imitatie wellicht.
    Bijzonder, een deels Maleisische naam.
  11. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Van Temu of Aliexpress, zou ik niet zo'n ding durven kopen. Het is toch plastic waar je uit drinkt? Hier zijn de regels weer anders dan daar toch?
  12. Henri055
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Henri055
    Beetje late reactie want ik was een weekend weg.
    Ik heb zelf een air-up. Bevalt mij erg goed. De 'smaak' werkt echt. Mijn favoriet is perzik, zodat je dus water met een lichte perziksmaak drinkt. Doordat het werkt zijn er dus ook smaken (geuren) die ik echt smerig vind, dat ik liever gewoon water heb.
    Maar afgelopen weekend in Brugge rondgelopen. Air-up fles bij de hand en op diverse plaatsen gratis drinkwater. Ik heb er nu cola in zitten.
    Een geurpot gaat volgens opgave zo'n 5 liter mee, naar mijn gevoel langer dan dat. Er vanuit gaande dat je de fles regelmatig gebruikt. Eenmaal aangebroken wordt het effect na een week wel minder, ook als de fles nauwelijks gebruikt.
Terug naar de lijst