Letselschade

Letselschade 

Onderwerp van Marlies

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Dat valt ook onder smartengeld. Mijn vader is aangereden op zijn fiets door automobilist. Hij had mijn vader niet gezien. Vader reed nog op gewone fiets. Hij had zijn heup gebroken.
    Mijn vader deed alles nog zelf en huis schilderen stond op zijn planning. Dat is vergoed door verzekering tegenpartij. Het o derhoud van de tuin ook. Verder heeft mijn vader een bedrag gehad als smartengeld

  2. Inmiddels zijn we een paar maanden verder.
    De medisch adviseur heeft geadviseerd mijn dossier nog niet te sluiten, dat vind ik fijn.
    Een deel van de kosten heb ik al vergoed gekregen, de rest komt pas in de zomer.

    Ik ben weer volledig aan het werk en dat valt me niet altijd mee. Het werk op zich wel, maar ik merk dat het me veel meer energie kost en dat ik thuis tijd nodig heb om bij te trekken.
    Verder zal ik moeten leren leven met rugpijn, de gebroken wervel is ingezakt en dat blijft uiteraard zo. In december heb ik een dexascan gehad en daaruit bleek dat ik (niet geheel onverwacht) osteoporose heb.
    Nu maar hopen dat er niet meer wervels inzakken en dat ik niet nog eens iets breek.
  3. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Ben je tevreden hoe het tot nu toe is afgehandeld?

  4. quote:
    Dit schreef Carla-S
    Ben je tevreden hoe het tot nu toe is afgehandeld?

    Ja hoor, zeker. Ik weet niet wat je mag/kan verwachten, maar vooralsnog vind ik alles naar wens verlopen.
    Rechtsbijstand werkt snel en dat is fijn.
  5. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    Fijn!
  6. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Jeetje Marlies, wat een ellende. Op de een of andere manier is dit nieuws mij ontgaan.
    Fijn dat je wel weer kunt werken maar vervelend dat je nog klachten hebt. Kun je nog wel meer herstellen?
    Ook wel fijn dat de afhandeling met de verzekering goed verloopt.
    Veel sterkte!
  7. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ja hoor, zeker. Ik weet niet wat je mag/kan verwachten, maar vooralsnog vind ik alles naar wens verlopen.
    Rechtsbijstand werkt snel en dat is fijn.


    Fijn dat je rechtsbijstandsverzekeraar je zaak goed behartigt. Iemand die ik ken heeft recentelijk € 13.000 smartengeld gekregen omdat ze een brandwond opgelopen had tijdens een Cryolipolysebehandeling. Ze heeft er echt wel last van gehad, maar is wel blijven werken (eigen bedrijf). Je moet echt een vergrootglas pakken om de plek nog te zien. Dit schijnt een normaal bedrag te zijn bij dit soort letsels. Ze had alleen aangegeven dat ze wel smartengeld wilde en kreeg toen dit voorstel. Ze was zelf helemaal verbaasd over dit bedrag. Ik hoop dat jij ook goed gecompenseerd gaat worden.
Terug naar de lijst