Maar ik vind het echt jammer om zulke dure schoonmaakmiddelen te kopen. En die ook heel slecht zijn voor het milieu.
Idd duur en vaak super agressief!
Van HG kun je voor elke vlek wel wat kopen maar is zooo slecht.
Ben benieuwd wat voor tips er komen waar ik nog wat aan heb en voor mij zijn de dingen die ik doe zo gewoon dat het echt nadenken is.
Wat ik zelf altijd doe is een laken onder mijn dekbed zodat ik niet elke week het overtrek hoef te wassen. En een voordeel als je met zijn tweeen bent en ieder een eigen dekbed dat je met een twee persoonslaken toch tegen elkaar aan ligt zonder koude kier......nee een gewone kier en niet die kier
Is ook beter voor je droger als je daar in droogt, door de wasverzachter wordt de censor vettig waardoor de droger niet goed kan voelen hoe droog het is, eigenlijk is azijn wonder middel
quote:Dit schreef Edith64
Is ook beter voor je droger als je daar in droogt, door de wasverzachter wordt de censor vettig waardoor de droger niet goed kan voelen hoe droog het is, eigenlijk is azijn wonder middel
nog een tip:
ik heb mijn droger en de vaatwasmachine al lang afgeschaft toen ze hun tijd hadden gehad