OA 4.0: wat vind jij belangrijk?

OA 4.0: wat vind jij belangrijk? 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Jako

    Klopt. Daarom even een enqu?te >>LINK<< Smile



    Dan bereik je alleen de veelschrijvers op het forum. Als scherts wel leuk maar dat is niet echt representatief.

    Bart is het een idee om de nieuwe leden van het laatste jaar te selecteren en die via mail te benaderen voor onderzoek? Zoiets?
    (Zoek een stagiair en geef die een onderzoeksopdracht?)

    Want dat lijkt me wel belangrijk, eens andere mensen dan de actieve forumleden te spreken over wat ze willen.
  2. quote:
    Dit schreef Clara



    Ik denk juist van niet. Het barst van de datingsites en OA biedt juist iets anders dan dat. Als je net gaat scheiden zoek je meer een veilige plek naar mij idee.


    +1 Smile
  3. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef bart
    (..)

    Dan is het dus een splitsing tussen:

    Uitjes voor gezinnen
    Uitjes voor volwassenen

    Dan is het een keuze voor de hoofd-doelgroep. Ik denk toch echt dat dat het meeste duidelijk is....
    (..).


    Is helemaal niet duidelijk.

    Echt, ik kijk er nu op.. en als ik, als alleenstaande ouder, een uitje zoek voor mijn dochter.. en niet voor mijzelf..(ik hoef dus niet alles te zien).. moet ik op de knop 'gezinnen' drukken voor een filter?

    IK ben g??n gezin.
    IK wil helemaal niet met 'happy de pappy' gezinnen geconfronteerd worden met een uitje..Smile

    IK zoek een gezamenlijk uitje voor een ouder met kind(eren). !

    Nee, dit slaat de plank, wat mij betreft, mis. Smile

    Volgens mij is het ook wel gebruikelijk, binnen onze taal, als er onderscheid tussen volwassenen en kinderen gemaakt wordt, dit ook zo tekstueel beschreven wordt.
  4. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Jij bent samen met je dochter ook gewoon een gezin .... een eenoudergezin.
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Tja.. maar het het heet hier toch ook niet: Gezin Alleen?

    Lijkt mij voor de mensen van AO ook niet makkelijk.. referentie aan iets dat er (definitief) * niet meer is.

    * als in: verlies van de andere ouder

    quote:
    (..) Als je als ouders je situatie vergelijkt met het hierboven beschreven standaardgezin dan voelt in deeltijd samenwonen met je kind misschien te mager om daar het etiket gezin op te plakken. Maar kijk eens vanuit je positie als ouder en je inzet en intenties om je kind zo goed mogelijk groot te brengen. Ja, dan voelt het wel degelijk als een gezin: jouw gezin om precies te zijn.

    Bron: >>LINK<<
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Eigenlijk stem je voor een nieuwe categorie: ouders met kinderen die geen gezin genoemd willen worden.

    Ik weet niet of er daar veel van zijn....
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Beetje flauw..

    Echt, kom even uit je OA 'tunnel' Smile en kijk er als argeloze, nog niet zo lang geleden, gescheiden ouder naar..
    Die eigenlijk n?t het traditionele gezinsleven (helaas) achter zich heeft moeten laten..

    Zal die een uitje voor de kinderen werkelijk, intu?tief, zoeken op de term 'gezinnen'?

    Voor de kindvrije periode lijkt het mij niet zo moeilijk, daar volstaat de knop 'volwassenen' prima.
  8. marieke1971
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marieke1971
    quote:
    Dit schreef marinus
    Jij bent samen met je dochter ook gewoon een gezin .... een eenoudergezin.


    +1
  9. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    quote:
    Dit schreef SFR
    Tja.. maar het het heet hier toch ook niet: Gezin Alleen?

    Lijkt mij voor de mensen van AO ook niet makkelijk.. referentie aan iets dat er (definitief) * niet meer is.

    * als in: verlies van de andere ouder


    De moeder van mijn dochter is overleden, en ik (als achterblijver) voel mij een echt gezin samen met onze dochter.
    Wist je dat ouderalleen ook erg leuke uitjes heeft voor dat soort gezinnen? Afgelopen weekeind naar Ameland bijvoorbeeld, we hebben de tijd van ons leven gehad samen met andere "eenoudergezinnen"
  10. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik wilde af van dat "met kinderen" en "zonder kinderen". Ik denk vooral omdat het "zonder kinderen" zo negatief klinkt.

    Maar het slimste in natuurlijk om een terminologie te gebruiken waar iedereen zich in kan vinden. Als SFR zich geen gezin voelt, dan geldt dat zeer waarschijnlijk voor meer mensen.

    Ik kan nog doen:
    - met kinderen
    - met volwassenen

    Of:
    - kinderuitjes
    -
  11. quote:
    Dit schreef bart
    Ik wilde af van dat "met kinderen" en "zonder kinderen". Ik denk vooral omdat het "zonder kinderen" zo negatief klinkt.

    Maar het slimste in natuurlijk om een terminologie te gebruiken waar iedereen zich in kan vinden. Als SFR zich geen gezin voelt, dan geldt dat zeer waarschijnlijk voor meer mensen.

    Ik kan nog doen:
    - met kinderen
    - met volwassenen

    Of:
    - kinderuitjes
    -


    met kinderen of alleen volwassen.. dan ben je klaar toch? Smile
  12. quote:
    Dit schreef Bianca-K


    met kinderen of alleen volwassen.. dan ben je klaar toch? Smile



    Smile
Terug naar de lijst