Jennylund hoes

Jennylund hoes 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
bart

Dit onderwerp is gesloten.
door Boep zelf op 3 februari 2013 om 17:06:19

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Boep

    350 km. rijden om iets te bekijken is wel wat ver. Smile

    Of was het net een aanbod dat jij even voor me gaat kijken?

    H?h?, valt het kwartje eindelijk?
    Tuurlijk wil ik ff kijken voor je als het hier in de buurt is.
    Dat is het fijne van OA , als het niet in jouw omgeving is, is er altijd wel iemand die je kent die voor je kan kijken of het kan kopen
  2. Ik ben blij dat ik Boep aan haar hoes heb kunnen helpen. Dat is dus ??k OA! Smile
  3. quote:
    Dit schreef Jos
    Ik ben blij dat ik Boep aan haar hoes heb kunnen helpen. Dat is dus ??k OA! Smile


    Joh, wat goed van je, super!!! Als we jou toch niet hadden h?.....
  4. Of als je echt iets anders wilt >>LINK<< hoezen voor alle ikea modellen. Niet goedkoop.

    En die Jennylund heb ik ook gehad, maar vond 'm niet echt lekker zitten, te smal om je in op te krullen. Nu staan ze bij mijn moeder.
  5. geest
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van geest
    Dezehoes is mooi 700 euro met bank samen denk ik

    >>LINK<<
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Linda
    Dezehoes is mooi 700 euro met bank samen denk ik

    >>LINK<<

    Wat een lelijk ding. Smile
  7. loezepoes
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van loezepoes
    quote:
    Dit schreef Boep

    Wat een lelijk ding. Smile
    Gelukkig ben ik niet de enige, vind het ook afschuwelijkSmile
  8. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    Deze bekleding vind ik wel mooi. >>LINK<< Maar ook niet meer leverbaar bij IKEA.
    Zo te zien een oude bank; niet de kussens die er tegenwoordig op zitten. Jammer.
  9. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Boep
    Deze bekleding vind ik wel mooi. >>LINK<< Maar ook niet meer leverbaar bij IKEA.
    Zo te zien een oude bank; niet de kussens die er tegenwoordig op zitten. Jammer.


    Kussens kun bestellen, gaat wel per set.
  10. quote:
    Dit schreef Linda
    Dezehoes is mooi 700 euro met bank samen denk ik

    >>LINK<<



    alleen voor de hoes volgens mij.... wat een geld heSmile
  11. Ik heb een 2 persoons bankje van Ektorp via MP gekocht ( okee.. ook 2 Jennylunds, maar die zijn prima)
    en die kussens zijn veel slapper en dunner dan die van mijn broer zijn nieuwe bank.
    Ik las hier al zoiets over in dit draadje ( sorry Boep, draadvervuiling.... Smile maar mag het ff?)
    Blijkbaar zijn de kussens de afgelopen jaren verbeterd en dikker gevuld.... kun je die kussens ook los kopen eigenlijk bij Ikea en zo ja.. wat kosten die dan?
    Misschien ook een overweging bij het kopen van 2e hands...
    Ik ben nu steeds de bank aan het opschudden als we erop hebben gezeten Smile

    Die Jennylund vind ik heerlijk zitten... de Ektorp stoel is breder en daar kun je je misschien wel in opkrullen, maar als je een kleine smalle woonkamer hebt, is de Jennylund een hele goeie keus enne, ik vind hem wel lekker zitten,v oetenbankje erbij... heerlijk warm ook, omdat je er zo in opgesloten zit zeg maar Smile

    Trouwens.. ze konden bij mij met zijn tweeen gelijk mee in de kofferbak ( bank plat) Dat viel me reuze mee...
    ( Ford Fusion)
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef internetty
    ( sorry Boep, draadvervuiling.... Smile maar mag het ff?)

    Geeft niet. Smile
    quote:
    Dit schreef internetty

    Blijkbaar zijn de kussens de afgelopen jaren verbeterd en dikker gevuld....

    Ja, daar lijkt het erg op als je foto's van oudere banken ziet. Die zijn idd minder gevuld.
    En als je dan nieuwe set kussen neemt, vraag ik me af, dan past je oude hoes niet meer waarschijnlijk. Ik vind nl. de bekleding van dat bankje wat ik hier vanochtend linkte erg leuk, maar daar zitten oude kussens in.
Terug naar de lijst