Mooi Mark!
Maar je hebt zo te zien ook wel een royale tuin
-
-
-
-
-
quote:
Dit schreef Geanna
Je kan er voor kiezen carbonaat platen op te leggen.
Wij hebben die ook en ik moet eerlijk zeggen, ik zat in de woonkamer toen ze de platen er 1 voor 1 oplegden, het echt niet donker werd!
De foto is, zoals je kan zien van binnen genomen.
Heb ik ook 't doek nog dicht.. + de zon schijnt niet
Klopt, ik doelde op de overkapping van Marijke die is voor achter aan het huis te donker.
-
quote:
Dit schreef Maryke
hoe breed is jouw tuin ?
De mijne ruim 6.5 meter omdat ik een hoekhuis heb. En 6.5 is geen standaard maat
Mijn tuin is 6 meter breed. Maar er staat ook een schuurtje en er moet nog iets van een poort... -
-
quote:
Dit schreef ditty
Zoiets heb ik ook in mijn gedachten.
Zou je er een foto van kunnen plaatsen?
@Ditty
Zo. Even een fotootje gemaakt. Ziet er nu niet zo gezellig uit, want ik wil de boel veranderen. Weet nog niet precies hoe. Dus als iemand ideeën heeft. -
quote:
Dit schreef twelve
@Ditty
Zo. Even een fotootje gemaakt. Ziet er nu niet zo gezellig uit, want ik wil de boel veranderen. Weet nog niet precies hoe. Dus als iemand ideeën heeft.
Het ziet er een beetje donker uit zo. Ms. wit schilderen, buitenmat op de grond, zitje maken, iets aan de muur, kortom: gezelliger maken. Effe zoeken op pinterest bij veranda's levert ook vast inspiratie op. Succes. -
quote:
Dit schreef twelve
@Ditty
Zo. Even een fotootje gemaakt. Ziet er nu niet zo gezellig uit, want ik wil de boel veranderen. Weet nog niet precies hoe. Dus als iemand ideeën heeft.
Andere dakbedekking? Zodat er meer lucht in komt -
quote:
Dit schreef Geanna
Andere dakbedekking? Zodat er meer lucht in komt
Nou, zo donker is het helemaal niet. Dat lijkt misschien op de foto. Ik hoef geen ander dak. Doorzichtige dakplaten is 3x niks. Vrienden van mij hadden dat. Het was een sauna als je daaronder zat. Dus die hadden er in no-time een houten plafond onder gemaakt.
Bericht van mark190 is op 07-09-2021 om 12:35:54 uur verwijderd door mark190. Reden: foutje |