Veranda

Veranda 

Onderwerp van Henry1963

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef Henry1963


    Goedemorgen Enidan,

    Bij welk bedrijf heb je dat laten doen dan, dat lijkt mij ook wel wat.
    En de prijs valt het mee.
    Ik hoor het dan wel groetjes Henry


    Dit zou ik ook graag willen weten?
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Dit zou ik ook graag willen weten?


    Staat er toch? Van Gelder, Hattemerbroek.
  3. Sanni66
    Vertel 💬

    Toon alleen de berichten van Sanni66
    quote:
    Dit schreef twelve


    Staat er toch? Van Gelder, Hattemerbroek.


    Ik zie dit niet staan bij de veranda van Enidan.
  4. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Ik zie dit niet staan bij de veranda van Enidan.


    Ik ook nietSmile
  5. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty
    quote:
    Dit schreef Sanni66


    Ik zie dit niet staan bij de veranda van Enidan.


    Klopt hoor, het was Salome die dat schreef
  6. Lisenna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Lisenna
    Lekker dan, lees ik dit draadje, google wat, en nu wil ik ook een veranda. Smile
    5 sep '21 - 09:52:58 / 5 sep '21 - 11:48:57
  7. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Lisenna
    Lekker dan,lees dit draadje, google wat, nu wil ik ook een veranda. Smile

    Smile
    we zouden serieus voor fikse groepskorting moeten gaan..
    Maar Nunspeet komt niet bij mij in Breda of bij jou, denk ik..
  8. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Sorry ik weet niet meer wat het precies gekost heeft en ook niet meer welk bedrijf. Bedrijf zou ik overigens toch niet aangeraden hebben. Maar miss wel leuk om wat ideetjes of zo te delen. Deze was maatwerk; tuin loopt schuin dus kon niet recht geplaatst worden. Bovendien is deze achter in m'n tuin en loopt hij ook nog verder door langs de schuur. Een L dus als het ware.

    Aan de zijkant is hij niet tot boven toe dicht met hout. Dit geeft meer lichtinval. Het is wel dicht, maar dan met melkachtig kunststof. Zo ook de bovenkant. Geen zonwering. Doordat alles dicht is, kan het op hete dagen wel warm worden eronder. Wel weer lekker voor savonds.
    Ik heb er zelf roede's onder gemaakt, waar ik de tentdoeken van de partytent aan kan hangen als ik wil. Doe dit eigenlijk alleen bij feestjes vd kinderen. Er hangt een warmtelamp in. Heerlijk als het wat frisser wordt. Langs de schuur heb ik een gordijn opgehangen, daarachter is dus de ruimte naast de schuur en de poort. De meiden zetten daarvan fietsen of als ik rommel heb voor de stort. Maar dan staat het iig niet meteen in het zicht. Qua aankleding...ja ieder zijn eigen ding. Ik heb er heel erg veel plezier van iig!
    Succes met alles!!!

    Het zijn miss niet de duidelijkste fotos, maar dan heb je n ideeSmile
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  9. Dorien
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Dorien
    Ik wil ook heel graag een overkapping aan het eind van mijn ruin. Daar staat nu een enorme hazelaar, doorn in mijn oog al jaren. Ik zou toch eens een offerte moeten vragen aan de plaatselijke hovenier...
    Zou het wel leuk vinden als jullie foto's plaatsen van jullie veranda's?
  10. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Lisenna
    Lekker dan,lees dit draadje, google wat, nu wil ik ook een veranda. Smile


    Smile
    Sorry.....
  11. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli
    quote:
    Dit schreef Saskieja
    Sorry ik weet niet meer wat het precies gekost heeft en ook niet meer welk bedrijf. Bedrijf zou ik overigens toch niet aangeraden hebben. Maar miss wel leuk om wat ideetjes of zo te delen. Deze was maatwerk; tuin loopt schuin dus kon niet recht geplaatst worden. Bovendien is deze achter in m'n tuin en loopt hij ook nog verder door langs de schuur. Een L dus als het ware.

    Aan de zijkant is hij niet tot boven toe dicht met hout. Dit geeft meer lichtinval. Het is wel dicht, maar dan met melkachtig kunststof. Zo ook de bovenkant. Geen zonwering. Doordat alles dicht is, kan het op hete dagen wel warm worden eronder. Wel weer lekker voor savonds.
    Ik heb er zelf roede's onder gemaakt, waar ik de tentdoeken van de partytent aan kan hangen als ik wil. Doe dit eigenlijk alleen bij feestjes vd kinderen. Er hangt een warmtelamp in. Heerlijk als het wat frisser wordt. Langs de schuur heb ik een gordijn opgehangen, daarachter is dus de ruimte naast de schuur en de poort. De meiden zetten daarvan fietsen of als ik rommel heb voor de stort. Maar dan staat het iig niet meteen in het zicht. Qua aankleding...ja ieder zijn eigen ding. Ik heb er heel erg veel plezier van iig!
    Succes met alles!!!

    Het zijn miss niet de duidelijkste fotos, maar dan heb je n ideeSmile


    Mooi hoor! Smile

    Onze veranda is nog niet 'aangekleed' dus is ook nog niet zo leuk om op de foto te zetten....
  12. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ik heb een overkapping tussen mijn eigen schuur en die van de buren (met toestemming van de buurman en het woonbedrijf) Dus dakplaten er tussen en de achterkant dicht met rabatdelen en een deur en raampje erin. Gedaan door zoon met een van zijn collega's destijds. Ik was voor 500 euro klaar.
Terug naar de lijst