Ervaringen met tandartsen in het buitenland.
Onderwerp van twelve
BEHEERD DOOR:

Terug naar de lijst
-
-
Goh ik vibd het wel dapper van je hoor...Vooral ook dat krakau, want dat was nog een soort van last mimute...ik houd Turkye zeker in gedachten ...
-
Als iemand nog interesse heeft om eventueel in Istanbul naar de tandarts te gaan, Erdal is eind november/begin december een paar dagen in Nederland. Dus als je een vooronderzoek wilt laten doen en kennis wilt maken, is dit een mooie gelegenheid.
-
-
Beste Twelve, ik overweeg ook naar Praktijk Istanbul te gaan voor kronen en evt een implantaat. Hoe is het nu met je gebit, een paar jaar na je behandelingen daar?
-
quote:
Dit schreef Eggie
Beste Twelve, ik overweeg ook naar Praktijk Istanbul te gaan voor kronen en evt een implantaat. Hoe is het nu met je gebit, een paar jaar na je behandelingen daar?
Ik ben ook benieuwd
, ik ga eind mei implantaten laten zetten bij Erdal, Praktijkistanbul.
Ik heb al een vliegticket en Meral de assistente heeft een hotel voor mij gereserveerd.
Ik heb deze stap genomen nav het verhaal van Twelve
-
ik kwam dit tegen... erdal nederland?.
>>LINK<<
-
quote:
Dit schreef peter62
ik kwam dit tegen... erdal nederland?.
>>LINK<<
Ja, dit is de praktijk van Erdal
-
quote:
Dit schreef Eggie
Heel goed! 
Hij zit ook op FB:
Erdal Tamer Kumkumoğlu
(Praktijkistanbul)
-
-
Ha Twelve, zondag ga ik die kan uit! Kun je me zeggen in welke accommodatie je zat in Istanbul?
-
quote:
Dit schreef Eggie
Ha Twelve, zondag ga ik die kan uit! Kun je me zeggen in welke accommodatie je zat in Istanbul?
Misschien @Twelve ff taggen
Terug naar de lijst