Ervaringen met tandartsen in het buitenland.

Ervaringen met tandartsen in het buitenland. 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Pff...I did it again.....Smile

    In juli jl. moest ik voor controle weer naar mijn eigen tandarts.

    Had net voor die controle wat last gekregen bij een kies bij warm en koud eten.

    En jawel....een wortelkanaalbehandeling was nodig.....

    Had ik dit maar ontdekt in Istanbul, maar ja, dat was dus niet zo.Smile

    Mijn tandarts had door drukte en vakantie voorlopig geen tijd, en aangezien dat ik er nauwelijks last van had, werd er een afspraak gepland ergens begin oktober.

    Begin augustus kreeg ik opeens behoorlijk wat kiespijn op een vrijdag. Ik leefde dat weekend op pijnstillers en kruidnagels. Maandagmorgen zakte het wel weer, maar ik belde toch naar mijn tandarts. Ik kreeg een bandje dat ze 4 weken met vakantie was.

    De pijn trok weg, maar kwam vorige week weer in alle hevigheid terug.

    Dus ik heb opnieuw de stoute schoenen aangetrokken en ben van de week tijdens mijn stedentrip naar Krakau naar een tandarts aldaar geweest.

    Natuurlijk van te voren wel uitgezocht waar ik terecht zou komen. Ik vond een ISO gecerticeerde tandartsenpraktijk waar ook veel Duitsers, Britten en Noren naar toe gaan.
    Ik ben uitstekend geholpen door een jonge tandarts. Zij legde mij in perfect Engels precies uit aan de hand van de foto's wat ze ging doen.

    Ook hier hing er een prettig prijskaartje aan. De behandeling zou mij in Nederland minstens 450 euro hebben gekost (ik kreeg een begroting) en in Polen hoefde ik maar 270 euro af te tikken.

    Ik hoop nu dat ik voorlopig klaar ben met tandartskosten. Want zo heb ik jaren niks, en nu komt alles achter elkaar.

    In ieder geval weet ik dat ik voor mijzelf dit jaar 2000 euro heb uitgespaard door naar het buitenland uit te wijken en dat ik ga in toekomst vaker doen.Smile
  2. Carlita
    Passie voor boeken

    Toon alleen de berichten van Carlita
    Goh ik vibd het wel dapper van je hoor...Vooral ook dat krakau, want dat was nog een soort van last mimute...ik houd Turkye zeker in gedachten ...
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Als iemand nog interesse heeft om eventueel in Istanbul naar de tandarts te gaan, Erdal is eind november/begin december een paar dagen in Nederland. Dus als je een vooronderzoek wilt laten doen en kennis wilt maken, is dit een mooie gelegenheid.
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Ik ga in de voorjaarsvakantie weer naar Istanbul. Ga voor 3 kronen.

    Iemand zin om mee te gaan? Smile

    Ik heb de reis al geboekt en een hotel in de buurt gevonden met Wellness.Smile

    Heb ook even overwogen om mijn ogen opnieuw te laten laseren, maar kan helaas niet i.v.m. beginnende staar.Smile

    Hoe dan ook, ik heb erg veel zin in deze trip. Smile
  5. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    Beste Twelve, ik overweeg ook naar Praktijk Istanbul te gaan voor kronen en evt een implantaat. Hoe is het nu met je gebit, een paar jaar na je behandelingen daar?
  6. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef Eggie
    Beste Twelve, ik overweeg ook naar Praktijk Istanbul te gaan voor kronen en evt een implantaat. Hoe is het nu met je gebit, een paar jaar na je behandelingen daar?


    Ik ben ook benieuwdSmile, ik ga eind mei implantaten laten zetten bij Erdal, Praktijkistanbul.
    Ik heb al een vliegticket en Meral de assistente heeft een hotel voor mij gereserveerd.

    Ik heb deze stap genomen nav het verhaal van Twelve
  7. peter62
    ik-ben-ut!

    Toon alleen de berichten van peter62
    ik kwam dit tegen... erdal nederland?.
    >>LINK<<
  8. Champagne
    Doe Maar Een Biertje

    Toon alleen de berichten van Champagne
    quote:
    Dit schreef peter62
    ik kwam dit tegen... erdal nederland?.
    >>LINK<<

    Ja, dit is de praktijk van Erdal
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Eggie
    Beste Twelve, ik overweeg ook naar Praktijk Istanbul te gaan voor kronen en evt een implantaat. Hoe is het nu met je gebit, een paar jaar na je behandelingen daar?


    Heel goed! Smile

    Hij zit ook op FB:

    Erdal Tamer KumkumoÄŸlu
    (Praktijkistanbul)





  10. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Champagne


    Ik ben ook benieuwdSmile, ik ga eind mei implantaten laten zetten bij Erdal, Praktijkistanbul.
    Ik heb al een vliegticket en Meral de assistente heeft een hotel voor mij gereserveerd.

    Ik heb deze stap genomen nav het verhaal van Twelve


    Suc6!Smile
  11. Eggie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eggie
    Ha Twelve, zondag ga ik die kan uit! Kun je me zeggen in welke accommodatie je zat in Istanbul?
  12. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Eggie
    Ha Twelve, zondag ga ik die kan uit! Kun je me zeggen in welke accommodatie je zat in Istanbul?



    Misschien @Twelve ff taggen

Terug naar de lijst